בצל הביקורות - דרו ברימור מתחרטת: "לא אחזיר את התוכנית עד לתום השביתה"

ימים ספורים לאחר שהודיעה כי תשוב למסך עם תוכנית האירוח שלה - חרף שביתת השחקנים והתסריטאים שעדיין משתקת את הוליווד - ברימור עדכנה כי תשהה את חזרתה למסך: "אין לי מילים להביע את התנצלותי העמוקה" • השחקנית והמנחה כבר שילמה את המחיר, כשפוטרה מהנחיית טקס פרסי הספר הלאומי

דרו ברימור
דרו ברימור | צילום: shutterstock

בשבוע שעבר השחקנית והמנחה דרו ברימור עוררה עליה תגובות נזעמות ממעריצים וקולגות, עת הודיעה כי תחזור בקרוב עם תוכנית האירוח שלה "המופע של דרו ברימור" - חרף שביתת השחקנים והתסריטאים שעדיין נמשכת. הלילה (שני) עדכנה ברימור כי היא חוזרת בה וכי התוכנית שלה לא תשוב למסך עד שהשביתה תסתיים.

"הקשבתי לכולם, והחלטתי להשהות את החזרה של התוכנית עד לתום השביתה", כתבה בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. "אין לי מילים להביע את התנצלותי העמוקה בפני כל מי שפגעתי בו וכמובן לצוות המדהים שלנו שעובד על התוכנית והפך אותה למה שהיא היום". עוד הוסיפה: "באמת ניסינו למצוא את דרכנו קדימה, ואני באמת מקווה שיימצא פתרון עבור התעשייה כולה בקרוב מאוד".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

ולמרות התנצלותה הכנה, ברימור כבר שילמה את המחיר: בשבוע שעבר - זמן קצר לאחר שהודיעה על החזרת התוכנית לשידור - היא הודחה מהנחיית טקס פרסי הספר הלאומי, אחד מפרסי הספרות היוקרתיים בארצות הברית. "זהו ערב המוקדש לחגיגת כוחה של הספרות ותרומתם של סופרים לתרבות שלנו", הסבירו מטעם קרן הספרים הלאומית. "לאור ההודעה כי 'המופע של דרו ברימור' תחדש את הפקתה, ביטלנו את הזמנתה של ברימור להנחות את טקס פרסי הספר".

תחילה, הגנה ברימור על החלטתה וטענה כי בחרה לחזור לעבודה על התוכנית כי זה "גדול יותר ממני", כלשונה. "שקלתי את זה, וחשבתי שאם יכולנו להמשיך את הצילומים בזמן הקורונה, בתקופה ההיא עם כל מה שהעולם חווה בזמנו - אז למה שזה ישתק אותנו?".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Drew Barrymore (@drewbarrymore)

חזרת התוכנית לשידור לא הייתה אמורה להתנגש עם שביתת השחקנים, זאת היות ולתוכניות אירוח בשעות היום - בניגוד לתוכניות האירוח המשודרות בשעות הערב והלילה - חוזה אחר שכבר חודש בשנה שעברה. שלושה מהכותבים בתוכנית של ברימור, המצויים תחת החוזה החדש, הודיעו כי הם לא מתכוונים לחזור עד לתום השביתה. "זה מתסכל", אמרה כריסטינה קינון, אחת הכותבות, בריאיון ל-"The Daily Beast". "הצעד של ברימור רק יאריך את השביתה - ואנחנו רק רוצים שהיא תיגמר".

בעת פרסום הידיעה כי התוכנית חוזרת לעונה רביעית, רשת CBS - שם משודרת התוכנית - מסרה הצהרה לתקשורת: "התוכנית הזו היא במידה רבה תוכנית אירוח ללא תסריט. אבל, התוכניות החדשות שנפיק יהיו ללא תסריט לחלוטין עד לסיום השביתה. אף אחד מהצוות שלנו לא יכתוב. אם אתם צופים בתוכנית, ודאי אתם רואים שברימור מביאה לצופים שלה שיחות ספונטניות, לא מסוננות, פתוחות וכנות - וכך נמשיך".