קווין ספייסי לקראת הופעה פומבית ראשונה - והגולשים זועמים: "הוא פדופיל"

השחקן, שעמד למשפט בגין תקיפה מינית וזוכה מכל האישומים נגדו, צפוי לקחת חלק בכנס חדש שיתקיים בחודש הבא. מאז נודע דבר השתתפותו, הרשת התמלאה בתגובות זועמות כאשר רבים גינו את מאגני האירוע על כך שנתנו לו במה: "למה שתרצו אותו אצלכם? דוחה, הוא מפלצת וגזען"

Whatsapp Image 2023 07 26 At 1
קווין ספייסי | צילום: רויטרס

לראשונה מאז זוכה מכל האישומים נגדו בגין עבירות מין בחודש יולי האחרון, השחקן קווין ספייסי יחזור בקרוב בהופעה מתקשורת ראשונה, עת ייקח חלק בכנס שיתקיים בצפון קרוליינה בחודש הבא - כך דווח הלילה (חמישי) באתרי הבידור מעבר לים. אלא, שבצל הפרשיות ששמו נקשר אליהן - ולמרות שכאמור הוא זוכה מכל האישומים - הגולשים ברשת ממש לא אוהבים הקאמבק הצפוי.

מארגני הכנס "Mad Monster" הודיעו ביום רביעי כי ספייסי בן ה-64 יהיה בין האורחים שיקחו חלק באירוע, אשר יתקיים בין התאריכים 18-16 בפברואר. בכנס, שמיועד בעיקר לחובבי מוזיקת מטאל ולסרטי סלאשר, ישתתפו גם כמה שחקנים מהסרט "ליל המסכות 6", וכן השחקן ג'ון שניידר ("סמולוויל), שאנון אליזבת ("אמריקן פאי") ועוד.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

זמן קצר לאחר שפורסם דבר השתתופותו של ספייסי, הרשת התמלאה בתגובות זועמות כאשר רבים גינו את מאגני האירוע על כך שנתנו לו במה: "הוא פדופיל!", כתב אחד בתגובה לפוסט שחשף את הגעתו של השחקן, "למה שתרצו אותו אצלכם?"; "דוחה", כתב אחר, בעוד אחרים הוסיפו כי ספייסי הוא "מפלצת וגזען". אחד המגיבים פשוט הציף את הפוסט באימוג'י מקיא.

עד כה, לא נראה כי מארגני הכנס מתרגשים מהבלאגן: "קווין ספייסי הוא אחד השחקנים המבוקשים ביותר", צוטטו באתר "Hollywood reporter", "אנחנו נרגשים מאוד להיות הראשונים להביא אותו להופעה". בדבריהם הם גם ביקשו להבהיר כי בכנס המדובר ספייסי יסכים לחתום למעריצים - אך לא ייענה לבקשות לסלפי. אוקיי.

July,24,,2023,,actor,kevin,spacey,,arrives,at,southwark,crown
קווין ספייסי | צילום: שאטרסטוק

ההאשמות נגד ספייסי, זוכה שני פרסי אוסקר, צפו לראשונה בשנת 2017 - אז השחקן האמריקני אנתוני ראפ טען כי ספייסי תקף אותו מינית כשהוא היה נער בן 14. ספייסי הכחיש את הטענות וניצל את ההזדמנות כדי לצאת מהארון כהומוסקסואל. מאז, עלו נגדו שלל טענות דומות מצד גברים נוספים. עקב זאת, "נטפליקס" הודיעה כי היא מפסיקה את התקשרותה עימו - והוא לא שב יותר לגלם את נשיא ארצות הברית הבדיוני פרנק אנדרווד בסדרת הלהיט "בית הקלפים".

במשפט שהתנהל מולו ניצב השחקן בפני שבעה סעיפי אישום, לפיהם הוא תקף מינית ארבעה גברים בין השנים 2004-2003 - בזמן שבו שימש כמנהל האומנותי של תיאטרון בבריטניה. בסופו של המשפט, חבר המושבעים בבית המשפט בלונדון, כאמור, זיכה אותו מכל האישומים.