המובטל בטיבו

מצב המשק בכי רע וגלי הפיטורים לא פוסחים על גם על כוכבי הטלוויזיה הגדולים של הוליווד. רייטינג נמוך, ביטולים וקיצוצים - קבלו את המבוא למובטל הנוצץ

חוץ מהסיפור האחרון של בובליל על מעשיות הסקס שלו, כולם מדברים לאחרונה על המצב הכלכלי המזופת. מאות אנשים מפוטרים מעבודותיהם, ונאלצים לבטל את מנוי חדר הכושר הבלתי מנוצל שלהם, ולעשות רגשות אשם לחברים שלהם שמעזים לחגוג יום נישואין במסעדה אחרת מהפלאפל השכונתי.

אבל כמו שאמרו חכמינו המנוחים, צרת רבים היא נחמה לא רעה בעיתות משבר. לכן אנחנו שמחים לדווח שאפילו בהוליווד, איפה ששמפניות, רכבי רולס רויס, ובקבוקוני מי חמצן נפוצים יותר מתחתונים, עומדים להיות בקרוב לא מעט מובטלים. התודה על כך מגיעה כמובן לרשתות הטלוויזיה, שכבר הודיעו על לא מעט ביטולים של סדרות חדשות וישנות.

בין הסדרות הוותיקות שיסיימו השנה את חייהן יהיו: "באטלסטאר גלקטיקה" של רשת Sci Fi שזו לה עונתה הרביעית, "בוסטון ליגל" של ABC ששאפה גז מסכים במשך חמש עונות, ER של NBC ששודרה במשך 15 עונות בלתי נלאות, "המלך היל" של FOX שהחזיקה מעמד 13 עונות, "המגן" של FX ששרד במשך 7 עונות, "ליפסטיק" ו"הנובוריצ'ים" שהחזיקו 2 עונות, ו"מונק" שבשנה הבאה תשוב לעונה אחרונה בהחלט.

חוץ מאלה לא נשכח גם את הלייט נייט של קונאן אובראיין שלאחר 16 עונות יקבל מנחה חדש בדמות ג'ימי פאלון מסאטרדיי נייט לייב, ותכנית האירוח של ג'יי לנו שתיפרד מהאיש והסנטר, ותאמץ לחיקה את בלוריתו האדמדמת של אובראיין.

אבל לא רק סדרות קשישות הולכות לעולמן בארה"ב, גם כמה מאלה שהתחילו רק העונה, אמרו כבר יפה שלום למסך הקטן. ביניהן: נציגתנו בניכר "האקס ליסט" של CBS לפי "האקס המיתולוגי" של סיגל אבין, שירדה לאחר 4 פרקים בלבד; ולנטיין של CW שהוסרה לאחר 8 פרקים; Easy Money של CW שעפה לאחר 7 פרקים; Do Not Disturb שרק שלושה מפרקיה שודרו בטרם נחת עליה הגרזן; ו- My Own Worst Enemy שהחזיק מעמד 9 פרקים תמימים.

כן, אם פוטרתם לאחרונה בהחלט תוכלו להתנחם בכך שיחד אתכם באותה סירה נמצאים גם ג'יימס ספיידר, מארי מקדונל, ויליאם שאטנר, מיה קירשנר, בריטני מרפי, מייקל צ'יקליס, ברוק שילדס, מיני דרייבר, כריסטיאן סלייטר, ועוד רבים ויפים. אבל אנחנו לא כאן רק כדי לצחוק לאידם, אלא גם באמת רוצים לעזור. לכן הכנו לכמה מהם רעיונות לקריירות חלופיות.

נכון, יש ביניהם נמלים חרוצות כמו מארי מקדונל, שעדיין לא סיימה לגלם את דמותה של לורה רוזלין בעונה האחרונה של "באטלסטאר גלקטיקה" וכבר הכינה לעצמה אופציה לדמות חדשה ב"אנטומיה של גריי", אבל אנחנו כאן כדי לדאוג לאחרים, שאולי לא עיכלו עדיין את הבשורה, ומתקשים לחשוב על רעיונות חדשים בעצמם.

לויליאם שאטנר למשל, אנחנו מציעים להצטרף כשופט ב"אמריקן איידול", כי אחרי קריירת משחק ושירה רבת שנים, הוא בטוח יצחיק יותר מפאולה עבדול. מיה קירשנר, בריטני מרפי וברוק שילדס יכולות לככב בסדרה חדשה על סבתא ושתי נינותיה (כי בהוליווד מאוד אוהבים להגזים עם המרחק הגילאי בין נשים), שנאלצות להתמודד עם פיטורים בלתי צפויים.

את כריסטיאן סלייטר נשלח לשחק באיזה סרט אקשן חדש ועתיר אפקטים, ואם זה לא ילך, הוא תמיד יכול ללכת על אופציית "רומן על אמת 2 – שנות הזהב". לעומתו למייקל צ'יקליס מובטחת קריירה לוהטת כמטלטל בשב"כ, אם רק יחליט לעשות את המעשה הציוני הראוי, ולעלות לארץ הקודש.

אחרונה חביבה היא כמובן מיני דרייבר, שהגיע הזמן שתיישם סוף סוף את החזון הגלום בשמה, ותהפוך לנהגת מוניות מקצועית. ג'יי לנו, חובב המכוניות הידוע, מוזמן בחום לעזור לה עם הסבת הקריירה, ויפה שעה אחת קודם.