אביחי: "מעיין היא הזכייה הראשונה שלי, אחר כך הדירה"

תפסנו את אביחי ומעיין לראיון אחרי הזכייה ושמענו מהם על התחושות והתכניות לעתיד, וגם מה הם חושבים על שני?

אביחי ומעיין
אביחי ומעיין | צילום: צילום מסך-

צילום ועריכה: רוני דלמאי

 

הזכייה של אביחי אוחנה הפתיעה צופים רבים. תפסנו אותו ואת בת זוגתו מבית האח, מעיין אשכנזי, לשיחה ושמענו ממנו על ההתרגשות: "אני מרוצה, קשה לי עדיין להכיל את הרגשות" מספר הזוכה של העונה האחרונה ומוסיף: "זה עוצמתי לצאת החוצה מתוך החוויה ולהסביר איך אתה מרגיש".

 

האח הגדול
האח הגדול | צילום: צילום מסך-

אביחי שסובל מעיוורון חלקי הסביר על הקושי להביע רגשות: "רוב חיי הייתי מאופק מאוד בהחצנת רגשות אז גם כאן אני נשאר עם הרגליים על הקרקע". הוא לא יכול להפסיק לדבר על מי שעזרה לו להיפתח בבית האח הגדול: "הזכייה הראשונה שלי היא מעיין ואחר כך הדירה" ומוסיף "אני פה בזכות מעיין, אם לא היא לא הייתי יכול להראות הרבה צדדים, היא הוציאה ממני הרבה טוב".

 

מעיין מצידה מתעקשת שהכל בזכותו וגם מספרת על תחושיה לגבי זה ששני הגיעה למקום השני: "מגיע לה". "היא עברה הרבה דברים בתוך הבית והיא בסך הכל אדם טוב" מוסיף אביחי.

 

האח הגדול
האח הגדול | צילום: צילום מסך-

הזוכה הגדול סיפר גם על הרגעים הקשים בבית: "היו לי רגעים שהיה לי הרבה תסכול מהסביבה ומעיין תמיד ידעה להגיד לי את המילים הנכונות ולשים אותי במקום". הוא זוכר מקרה ספציפי: "הייתה לנו שיחה בחדר שירות שהיא אמרה לי שאני שחצן טיפה וזה דברים שעזרו לי ולקחו אותי קדימה"

 

עוד כתבות שיעניינו אתכם:


האח הגדול הגמר: מילות הפתעה, סיכום ופרידה

האח הגדול עונה 8: אביחי אוחנה הוא הזוכה הגדול

אור סיונוב: "מקווה שאף אחד לא יעבור את מה שעברתי בתוכנית 'האח הגדול'"

 

גם הומור לגבי הזכייה לא חסר לאביחי: "מצאנו את הפתרון למשבר הדיור לזוגות צעירים". בקשר לאקס המפורסם של מעיין, עומר אדם, נראה שהוא לא מקנא: "אני כל היום שומע שירים של עומר אדם והיא קוראת לי מזוכיסט". ומה לגבי לעבור לגור יחד? "כן למה לא, יש דיבור על חתונה" ענה הזוג.