מה הבעיה של צביקה הדר?

התכנית החדשה והמסקרנת של איש הטלויזיה נחשפת

זמן צפייה: 01:39

מי לא זוכר את הצחוק האלמותי של ז'וזו חלסטרה, את הביצוע של נינט טייב לים של דמעות ב"כוכב נולד" ואת המסעדה השכונתית "אמפריית השמש" בה התגלה הזמר האהוב אליעד נחום? מאחורי כל אלו עומד איש אחד - הקומיקאי, השחקן והמנחה - צביקה הדר. הדר הוא איש רב פעלים עם היסטוריה ארוכה בטלויזיה הישראלית. הוא נכנס ללב הקונצנזוס בתכנית "קומדי סטור" של ערוץ 2 שם גילם בגאון את דמותו האיקונית של הערס האולטמטיבי ז'וז'ו חלסטרה, הנחה עשר עונות של תכנית הריאלטי המוזיקלית "כוכב נולד" וגם כיהן כשופט בעונה הראשונה של "הכוכב הבא". בין השאר השתתף גם בסרטי קולנוע כמו "עפולה אקספרס" ו"לצוד פילים" ואף שיחק בתאטרון. אז אחרי כל ההשגים האלו,  מה הבעיה של צביקה הדר?

עוד ברשת סלבס:

כוכבי בוורלי הילס מתאחדים

אהוד בנאי וברי סחרוף משתפים פעולה

צביקה הדר חוזר ובגדול
צביקה הדר חוזר ובגדול

בקרוב תעלה תכנית חדשה בכיכובו ושמה: "לצבי יש בעיה". זוהי סדרת דרמה קומית אוטוביוגרפית שבמרכזה דמותו של הדר. כל פרק בסדרה מלווה יום בחייו של צביקה, איש משפחה שנמצא בפרק ב' בחייו , מגדל את ילדיו מאשתו הראשונה, ילדה מאשתו השנייה וילד משותף .

הבעיה של צביקה נחשפת
הבעיה של צביקה נחשפת

צביקה הוא כוכב טלוויזיה שחושש ששיאו מאחוריו, נמצא בעיצומה של התלבטות איך ממשיכים הלאה בקריירה ובעיקר איך חוזרים אל ההצלחה ללב הפריים טיים ולאהבת הקהל.

לסדרה פורמט דרמטי מקורי וייחודי – כל סצינה בסדרה נמשכת 60 שניות בדיוק, גם אם התרחשות נקטעת באמצע – כל פרק הוא רצף של הצצות לרגעים מביכים בחייו של צביקה וליממה מתגלגלת מצחיקה ומרגשת, מה שבטוח - בתום הדקה תגמר הסצנה - לעיתים באמצע משפט, לעיתים רגע לפני גילוי חשוב ולעיתים כמה וכמה שניות מאוחר מידי.

לצבי יש בעיה - בקרוב ברשת