אושרי כהן ויובל שרף לוהקו לדרמה של ה- BBC

אושרי כהן ויובל שרף לוהקו לסאגת מאפיה עתירת תקציב של רשת הbbc  המצטלמת בימים אלו באירופה בכיכובו של ג'יימס נורטון

זמן צפייה: 10:37

הישג מכובד נוסף לשחקנים ישראלים בתעשיית הבידור העולמית. אחרי שנה בה אניה בוקשטיין ויוסף סוויד לוהקו לתפקידים ב"משחקי הכס", עכשיו אפשר לספר על השחקנים הישראלים שלוהקו להפקת עתירת התקציב של הבי. בי. סי

אושרי כהן ויובל שרף לוהקו לסידרת המאפיה החדשה של רשת הטלוויזיה הבריטית המוערכת שמתחילה בימים אלו את צילומיה בזאגרב בירת קרואטיה ואמורה להצטלם במשך מספר שבועות במספר לוקיישנים בעיר. התפקידים של השניים עדיין נשמרים במעטה סודיות.

 

עוד ברשת סלבס

פרסום ראשון: שיר מורנו בהריון ראשון

יאנה יוסף גונבת את ההצגה

בינלאומים! יובל שרף ואושרי כהן. (צילום : שי יחזקאל)
בינלאומים! יובל שרף ואושרי כהן. (צילום : שי יחזקאל)

 

המיני סידרה שאמורה לעלות לשידור בשנה הבאה תחולק לשמונה פרקים, מי שמוביל את הסידרה הוא השחקן הבריטי ג'יימס נורטון שנחשב לאחד הכוכבים הגדולים בממלכה הבריטית שמוכר מתפקידיו בסדרות כמו "עמק האושר", "גרנטצ'סטר" ו"מלחמה ושלום".

המיני סידרה "מקמאפיה" (McMafia) נחשבת לאחד האירועים הטלוויזיוניים החשובים בטלוויזיה הבריטית בשנה הקרובה, והיא מבוססת על על ספרו רב המכר של מישה גלני שיצא בשנת 2008, מי שיביים את המיני סידרה הוא ג'יימס ווטקינס ( "האשה בשחור" ו"הג'וב הצרפתי". המיני סידרה תספר את סיפורו של הפשע המאורגן במדינות הבלקן ואיך המאפייה המקומית והעולמית אחראי ל-15% מהתמ"ג העולמי.

 

נורטון יגלם את דמותו של אלכס גודמן בנו הבריטי של איש מאפיה רוסי לשעבר, עברה של המשפחה ועולם הפשע ירדפו אחריו בחיו החדשים ויאלצו אותו להתמודד עם שדים מעברו.

שרף שיחקה בשנה האחרונה בהצגה "רילוקיישן" ובסרט "ירח בבית 12" וכזכור שיתפה בעבר פעולה עם כהן בסידרה "ניורק" ובסרט "איים אבודים", כהן מסיים שנה מצליחה במיוחד הכוללת הופעה בתפקידים ראשיים בסרט "ארבע על ארבע" ובמחזמר "בילי אליוט". אגב, זו לא הפעם הראשונה שכהן משחק בהפקה מעבר לים, בשנה שעברה שיחק במספר פרקים בסידרת המתח המצליחה "הומלנד".

Today i had the privilege to work with a great great actor. ? Mandy patkin?! ("saul" from "homeland)

A photo posted by Oshri Cohen (@oshricohen) on

 

מתגעגע? שלומי שבן ויובל שרף (צילום: אביב חופי)
מתגעגע? שלומי שבן ויובל שרף (צילום: אביב חופי)

 

 

ליצירת קשר עם העורך לחץ כאן