נטפליקס נוחתת בישראל והיא כאן כדי להישאר

רשת התוכן הבינלאומית מבססת את מעמדה בישראל עם ממשק חדש בעברית במיוחד עבור הצופים הישראליים

זמן צפייה: 01:02

חובבי הבינג' שימו לב: נטפליקס (Netflix), רשת הטלוויזיה האינטרנטית המובילה בעולם, שהביאה לנו את "כתום שזה השחור החדש", "13 סיבות למה", "סנס 8" ועוד סדרות טלויזיה רבות אחרות, הכריזה היום על השקת שירות ישראלי מלא, הכולל שימוש בשפה העברית, תשלום בשקלים והוספת סדרות טלוויזיה וסרטים ישראלים, כתוספת לשידורים המקוריים שלה.

כתום זה השחור החדש - העונה החמישית
''כתום זה השחור החדש''

מי בא לבינג'?

נטפליקס שהוקמה לפני 20 שנה, התחילה את דרכה כמשכירת עותקים של סרטים וסדרות טלויזיה והלכה והפכה ליצרנית תוכן מהמובילות בעולם. נטפליקס יצרה את תופעת הבינג' בה הצופים יכולים לצרוך את פרקי הסדרות האהובות עליהם בכמות שהם רוצים ומתי שהם רוצים. לפני נתוני נטפליקס, זמן הצפייה הממוצע הוא כשעתיים וחצי בסדרה.

13 סיבות למה
13 סיבות למה

נטפליקס  מעניקה למנוייה את האפשרות ליהנות מסדרות טלוויזיה ומסרטים באופן, בזמן ובמקום הנוחים להם ביותר, עם גישה פשוטה ומידית מכל פלטפורמה – החל מטלוויזיות, דרך טאבלטים וטלפונים חכמים וכלה בקונסולות משחק ומחשבים. סרטים הוליוודיים, תכניות טלוויזיה מובילות, תכנים מקומיים, סרטי תעודה, סרטים עצמאיים, מופעי סטנד-אפ ומגוון רחב של תכניות לילדים זמינים כעת בנטפליקס לצפייה מידית, כש-75% מהתכנים כבר מוצעים עם כתוביות או דיבוב לעברית.

עוד ברשת תרבות ובידור:

מצמרר: הסרטון האחרון של אמיר פרישר גוטמן

יהודה לוי על חיי הנישואין וצילומי העונה השנייה של המדרשה

דודי בלסר חוגג 40: כך הוא נראה היום

סנס 8
''סנס 8''

"אנחנו מחפשים סיפורים טובים"

בכוונותיה של נטפליקס להכיר מקרוב את השוק הישראלי גם לשפר את הממשק ככל האפשר ולהתאים אותו לצרכים של התושבים. ובנוסף למצוא תוכן ישראלי איכותי אותו יוכלו לרכוש לטובת צופיהם ברחבי העולם. הדרמה הישראלית היא ז'אנר שזכה להכרה גלובלית, ולנטפליקס יש רשימה מרשימה של כותרים ישראלים כמו סדרות הטלוויזיה "פאודה", "בני ערובה" ו"סרוגים".

נטפליקס
נטפליקס. עכשיו גם בעברית

ומה לגבי המחיר?

המחיר התחלתי למי שיירצה לרכוש מנוי הוא 29.90 שקלים לחודש. בזכות שיתוף פעולה עם השותף המקומי הראשון שלה – חברת פרטנר תקשורת, נטפליקס תהיה זמינה גם בשירות פרטנר TV.