חמישה דברים שאתם חייבים לדעת על נטפליקס

איך תהפכו למומחים בממשך החדש בעברית? אלו הדברים שאתם פשוט מוכרחים לדעת

נטפליקס

לפני כחודש וחצי, נחתה ענקית התוכן נטפליקס (Netflix) בישראל הכריזה על השקת שירות ישראלי מלא, הכולל שימוש בשפה העברית, תשלום בשקלים והוספת סדרות טלוויזיה וסרטים ישראלים, כתוספת לשידורים המקוריים שלה. אז מי מכם שמכור לבינג'ים, חייב לדעת את הדברים הבאים כדי להינות מחווית צפייה מושלמת.

עוד ברשת תרבות:

לקראת סרטי האימה של הסתיו: מה הפחד הכי גדול שלכם?

משחקי הסינמה: התפקידים הקולנועיים הגדולים של כוכבי "משחקי הכס"

כל מה שצריך לדעת על העונה החדשה של "סיפור אימה אמריקאי"

חמשת הדברים שאתם חייבים לדעת כדי להיות מומחי נטפליקס:

  1. התכנים שלכם בהישג יד, בכל זמן, בכל מקום, בכל מסך.  תוכלו לצפות בנטפליקס במכשיר הסלולר שלכם, בטלוויזיה החכמה, בטאבלט, במחשב, ואפילו באקס בוקס.
    מגוון ענק של תכנים שווים
  2. המלצות צפייה מותאמות לטעם אישי – האלגוריתם של נטפליקס מזהה את העדפות הצפייה שלך ומציע לך תכנים שתאהב, בהתאם לתכנים שכבר ראית.
    המלצות צפייה מותאמות אישית
  3. מספר פרופילים בחשבון – כל אחד מהמשתמשים יוצר חשבון משלו, כדי שהאלגוריתם יזהה את הטעם האישי של המשתמש ויציע תכנים שרלוונטים להעדפות הצפייה שלו.
    ניהול פרופילים בנטפליקס
  4. אפשרות להוריד תכנים לצפייה אופליין – כשאתה רוצה (כלומר שאתה לא רוצה לגמור את חבילת הגלישה או שבקרוב תהיה בלי גישה לאינטרנט) אתה יכול לבחור תכנים ופשוט להוריד אותם למכשיר שלך, ואז לצפות בהם גם כשאין גישה לאינטרנט.
    נטפליקס
    נטפליקס. עכשיו גם בעברית
  5. אפשרות לעבור ממסך למסך – התחלת לראות תוכנית בטלויזיה, אבל אתה חייב לצאת ורוצה להמשיך לראות בסמארטפון או בטאבלט, או במחשב (או בכל מכשיר תומך אחר) – בנטפליקס תוכל להמשיך לצפות בדיוק מאותה נקודה שעצרת בכל מכשיר אחר שתבחר להשתמש בו.