השחקנית ענבר לביא מקבלת פרגון בינלאומי

רגע לפני שתעלה סידרת הדרמה בכיכובה, השחקנית ענבר לביא מקבלת כבוד גדול ממגזין האופנה הנחשב "מארי קלייר"

זמן צפייה: 01:30

 שבוע אחרי שגל גדות התהלכה על השטיח האדום, כוכבת ישראלית נוספת בדרך לכבוש את הוליווד.  בחודש הבא תעלה ברשת "בראבו" האמריקאית הסדרה "Imposters", קומדיה שחורה בכיכובה של השחקנית ענבר לביא. לביא תגלם בה את התפקיד הראשי, של פושעת בעלת זהויות מזויפות שגורמת לגברים ונשים אחרים להתאהב בה, להתחתן איתה ואז נעלמת עם הכסף שלהם, לא לפני שהיא אוספת עליהם מספיק לכלוך כדי לוודא שהם לא ייפנו למשטרה. זה הולך לה לא רע, עד שמספר קורבנות שהיא רימתה מתאחדים כדי ללכוד אותה.

ענבר לביא במסיבה של ''מרי קלייר'' Getty Images
ענבר לביא במסיבה של ''מרי קלייר'' Getty Images

הקאסט שלצידה של לביא מורכב משחקנים אלמוניים יחסית, אבל היא תפגוש שם לפחות שם מוכר אחד – את אומה תורמן שתגיע להופעת אורח. לקראת עליית הסדרה רשת "בראבו" פתחה במסע יח"צ גדול, שכלל גם ראיון של לביא למגזין היוקרתי "מארי קלייר". בפעם הבאה אנחנו רוצים גם תמונה על השער.מי שאחראי על הצילומים של לביא הוא הצלם ג'יילס טוקאס שצילם בעבר מפורסמים כמו דניאל דיי לואיס, קמרון דיאז, אשטון קוצ'ר ועוד

לביא בת ה30 היא חולונית במקור. היא עברה לארצות הברית בגיל 17 ושם למדה בבית הספר למשחק ע"ש לי שטרסברג. סך הכל אפשר להגיד שלביא היא כנראה מושא לקנאה עבור כל אחד שרצה אי פעם להגר ללוס אנג'לס ולפצוח בקריירת משחק, כי היא הצליחה לעשות את זה ובגדול. היום היא כבר שם דבר בעולם הבידור האמריקאי, ובתשע השנים האחרונות השתתפה בלא מעט סרטים וסדרות טלוויזיה, ביניהן CSI, "ילדי האנרכייה" ו"קאסל". לביא כבר הובילה שתי סדרות בעבר: "Underemployed" ב2012 ושנתיים לאחר מכן סדרה בשם "Gang Related.

הסדרה בכיכובה של לביא, "מתחזים" תעלה ב-HOT3 ובסלקום TV סמוך לשידור בחו"ל.

הכתבה של ענבר במארי קלייר. (צילום מסך)
הכתבה של ענבר במארי קלייר. (צילום מסך)
הוליווד גלאם!
הוליווד גלאם!