סידרת המתח "המדרשה" תעלה לשידור בענקית התוכן "נטפליקס"

הישג נוסף בעולם לזכיינית ערוץ 2, "רשת" אחרי שענקית התוכן "נטפליקס" קנתה לשידור את סידרת המתח "המדרשה"

סדרת הדרמה הישראלית "המדרשה" נבחרה להיות משודרת על ידי ענקית תוכן הוידיאו  "נטפליקס" הפופולארית המשדרת למעלה מ 130 מדינות בעולם.

 

העסקה הטרייה מצטרפת לעסקה נוספת שנחתמה רק לאחרונה לפיה חברת Turne Latin America  תשדר את העונה הראשונה של "המדרשה" ועונות נוספות שיופקו בישראל. כמו כן, היא תשודר בלמעלה מ40 מדינות ברחבי אמריקה הלטינית.  בנוסף הסידרה תשודר בערוצים מובילים בפולין, אוקראינה ורוסיה.

 

כוכבי
כוכבי המדרשה"

 

"המדרשה" מצטרפת לסדרות נוספות שנרכשו על ידי ענקית התוכן  כגון "בית הקלפים", "כתום זה השחור החדש", "נרקוס" ועוד.

 

"המדרשה" חשפה את מאחורי הקלעים של הסוכנות המרתקת והסודית ביותר בעולם תוך בחינת הצד האנושי והמוסרי שבו; חשיפת שיטות העבודה שלו והצגת הקושי העצום שבלהיות "סוכן מוסד", הסדרה הופקה על ידי חברת ההפקה Sumayoko עבור "רשת מדיה" והיא מופצת ברחבי העולם על ידי Endemol Shine International. יוצרי "המדרשה" הם אורי לברון ,דניאל סירקין ויזהר הר-לב.

 

יהודה לוי ואיתי טיראן מתוך
יהודה לוי ואיתי טיראן מתוך המדרשה"

 

"המדרשה" עלתה לשידור בשנת 2015 ב"רשת" ושיחקו בה בין היתר יהודה לוי, יהורם גאון, שי אביבי, אקי אבני, לירון ויסמן, איתי טיראן, חנה לסלאו, גל תורן, עומר ברנע, רום ברנע, יניב ביטון, סוראיה טורנס, דן שפירא, גניה סנופ ואלכס אנסקי.

 

יהודה לוי מתוך
יהודה לוי מתוך המדרשה""

נטפליקס שהוקמה בשנת 1997 החלה לפעול בישראל בשנת 2016, היא  החלה את דרכה בהשכרת עותקי סרטי קולנוע ותוכניות טלוויזיה המוזמנים על ידי הלקוחות דרך האינטרנט ומגיעים לביתם באמצעות הדואר.  אולם כיום חל שינוי במערך החברה ועיקר פעילותה הוא במתן שירות צפייה ישירה בטכנולוגיית "סטרימינג באמצעות אתר האינטרנט שלה או מגוון מכשירים תומכים.

 

נטפליקס שפעלה תחילה רק בארה"ב החלה להרחיב את פעילותה גם בעולם כבק בשנת 2011. כיום קיימים יותר מ-700 סוגי מכשירים המאפשרים צפייה ישירה מנטפליקס או תומכים בממשק: החל מ-iPhone של Apple ומכשירים מבוססי Android, עד קונסולות וטלוויזיות חכמות .