כוכבי "משחקי הכס" יקבלו העלאה ענקית

חמישה שחקנים מסדרת הלהיט "משחקי הכס" עומדים לקבל עבור העונות הבאות סכום שלא נראה מעודו בעולם הטלוויזיה

זמן צפייה: 00:47

בהחלט שווה להיות שחקן באחת הסדרות הכי מצליחות בטלוויזיה. היום נודע ששחקני הסדרה "משחקי הכס", אמיליה קלארק (דאנריז), קיט הרינגטון (ג'ון סנואו), לנה הדי (סרסיי), פיטר דינקלג' (טיריון) וניקולה קוסטר וולאדו (ג'ימי) ישלשלו לכיסם סכום מטורף של 2.6 מיליון דולר לפרק (!) עבור שתי העונות הבאות.

אל תדאגו הצ'ק בדרך. ג'יימי וסרסיי בלחץ
אל תדאגו הצ'ק בדרך. ג'יימי וסרסיי בלחץ

למרות שההסכם החדש נחתם עם השחקנים עבור שתי העונות הבאות (והאחרונות) בסדרה, זה לא אומר שכולם באמת ישרדו עד סופה. כידוע – ב"משחקי הכס" אף אחד לא בטוח (ובמיוחד אם אתה עולה להפקה הון תועפות). שתי העונות האלו יכללו סך הכל 13 פרקים, והשחקנים שכן יצליחו להגיע לסופן ירוויחו מהן סכום כולל של 34 מיליון דולר. ההעלאה הענקית הזו במשכורת הופכת את החבורה לשחקנים המרוויחים ביותר בתולדות הטלוויזיה, תואר שהיה שמור עד היום לכוכבי "המפץ הגדול" ו"חברים".

דאנריז וטיריון לא נשארים מאחור
דאנריז וטיריון לא נשארים מאחור

המפיקים של "משחקי הכס" לא חוסכים בכסף – בעונה הקודמת הם שברו את שיא עלות הפקה בסדרת טלוויזיה, עם תקציב של למעלה מ10 מיליון דולר לכל פרק (לא כולל המשכורות לשחקנים).

האלמנט החמישי. גקון סנואו
האלמנט החמישי. גקון סנואו

העונה השביעית של הסדרה תעלה ביולי הקרוב, אבל מעריצים שלא יכולים להתאפק ורוצים לדעת כבר עכשיו מה הולך לקרות – יוכלו למצוא ברשת לא מעט ספוילרים שדלפו בזמן האחרון.

עוד ברשת תרבות:

בדיסני מחפשים שחקן ישראלי שיגלם את אלאדין

בחנו את עצמכם: האם תצליחו לזכות את שחקני הוליווד בצעירותם?

כמה אתם באמת מכירים את משפחת סימפסון?