המנחה ג'ון אוליבר מגיע לארץ לחנוך ערוץ חדש

מנחה "השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר" מגיע לביקור בישראל כדי לחנוך ערוץ חדש

זמן צפייה: 03:01

 

ברוכים הבאים:  המנחה ג'ון אוליבר, כוכב תוכנית האקטואליה הסאטירית של HBO  "השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר", יבקר בארץ כאורח חברת HOT.

 

אוליבר, זוכה חמישה פרסי ה"אמי" ופרסי גילדת התסריטאים יבקר בישראל במהלך החודש הקרוב וייקח חלק באירוע מיוחד שעורכת חברת הכבלים

ברוך הבא! ג'ון אוליבר
ברוך הבא! ג'ון אוליבר

אוליבר נולד בארדינגטון, ברמינגהאם שבאנגליה למשפחה נוצרית ממוצא אנגלי ואירי. אחד מסבי סביו היה הבישופ של ריפון, ויליאם בויד קרפנטר. הוא התחנך בבית ספר בעיירה קטנה שבבדפורדשייר. בשנת 1997 סיים את לימודיו ב-Christ's College שבאוניברסיטת קיימברידג', שם למד לתואר ראשון באנגלית. בעת לימודיו באוניברסיטה, שירת אוליבר כחבר בהרכב התיאטרון הקומי "Cambridge Footlights".

ג'ון אוליבר (Getty Images)
ג'ון אוליבר (Getty Images)

בשנת 2006 הצטרף לדיילי שואו ככתב בריטי בכיר. לדידו, הוא רואיין לתוכנית במסגרת המלצתו של הקומיקאי ריקי ג'רווייס. שהמליץ עליו משום שהכיר את עבודתו. הוא התקבל לעבודה כשבועיים לאחר הראיון. לאחר מכן, טס מלונדון לניו יורק והחל לעבוד ביום שלמחרת. אוליבר זכה בפרס אמי על כתיבתו בתוכנית בשנים 2009, 2011 ו-2012 ובפרס גילדת התסריטאים.

אוליבר הפך בשנים האחרונות לאחד הסאטיריקנים הפוליטיים האהובים בעולם. הקומיקאי הבריטי החל את דרכו ככתב בתוכנית "הדיילי שואו" עם ג'ון סטיוארט ב-2006, יצא בסדרת מופעי סטנד-אפ מצליחים, כיכב בסדרה הקומית "קומיוניטי, ואף חזר ל"דיילי שואו" כמנחה מחליף של סטיוארט.

תוכניתו "השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר" עלתה ב-2014 ב-HBO והפכה לשיחת היום ברשת, עם מונולוגים חדים ושנונים שכיכבו ברשתות החברתיות. העונות הראשונות שודרו ב-HOT Plus והעונה הרביעית והחדשה צפויה לעלות ב-HOT HBO ב-13 בפברואר, בצמוד לשידורה בארה"ב.