ג'ניפר אניסטון בריאיון ראשון על מותו של מת'יו פרי: "התכתבתי איתו בבוקר יומו האחרון"

השחקנית סיפרה למגזין "וראייטי" כי שעות לפני שנמצא מת בביתו, היא התכתבה עם פרי - ועל פניו מצבו היה טוב: "לא היו לו כאבים, הוא היה שמח". אניסטון גם התייחסה לבעיות ההתמכרות מהן סבל לאורך השנים, והדגישה: "הוא באמת היה בריא, אני רוצה שאנשים ידעו את זה"

ג'ניפר אניסטון ומת'יו פרי
מת'יו פרי וג'ניפר אניסטון | צילום: מתוך "חברים"

חודש וקצת מאז הלך לעולמו במפתיע השחקן מת'יו פרי, כשהוא בן 54 בלבד, והותיר את הוליווד המומה וכואבת. ימים לאחר היוודע דבר מותו, חבריו לקאסט הסדרה המצליחה "חברים" שבה גילם את צ'נדלר בינג במשך עשר עונות, הספידו אותו בהודעה משותפת, וזמן קצר לאחר מכן כל אחד מהם עשה זאת גם בנפרד בפוסטים שפורסמו ברשתות החברתיות.

אתמול (שני), בריאיון ראשון מאז פטירתו של פר'י, השחקנית ג'ניפר אניסטון סיפרה על היום האחרון שבחייו וגילתה כי ממש באותו הבוקר האיום היא הסתמסה איתו. "ממש התכתבתי בהודעות באותו בוקר עם מאטי המצחיק", סיפרה למגזין "וראייטי", בריאיון משותף עם השחקנית ריס ווית'רספון. "לא היו לו כאבים. הוא לא נאבק. הוא היה שמח".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

פרי נמצא מת בביתו בסוף אוקטובר. סיבת המוות הרשמית טרם נחשפה, אלא שלפי גורמי אכיפת החוק הוא קיבל דום לב בזמן ששהה בג'קוזי שלו - וטבע. פרי סבל במהלך חייו מבעיות התמכרות חוזרות ונשנות לסמים ולאלכוהול, אך ככל הידוע הוא היה נקי בשנים האחרונות ולפי מקורות שונים - לא נמצאו סמים בזירה. "אני רוצה שאנשים ידעו שהוא באמת היה בריא, ונעשה בריא", הוסיפה אניסטון לספר. "מת'יו הפסיק לעשן. הוא נכנס לכושר. הוא היה מאושר וזה כל מה שאני יודעת. הוא היה במרדף. הוא עבד כל כך קשה".

בימים הראשונים שלאחר מותו, פורסם כי אניסטון מתקשה להתמודד עם מותו של הקולגה והחבר. אז, צוטט מקורב לשחקנית שסיפר כי "זהו אובדן מאסיבי שני שהיא עוברת בתוך פחות משנה, ויום השנה למותו של אביה נמצא ממש מעבר לפינה. המוות של מת'יו פשוט הפיל אותה לגמרי". "אני מתגעגעת אליו מאוד", הוסיפה כעת השחקנית בריאיון החדש, "כולנו מתגעגעים, הוא הצחיק אותנו מאוד".

מת'יו פרי הלך לעולמו בגיל 54
מת'יו פרי | צילום: רויטרס

אניסטון אמרה שזה היה "יפה" לראות את שפע התמיכה והאהבה שהורעפו על פרי לאחר מותו ב-28 באוקטובר. "אני מקווה שהוא יכול לדעת שהוא היה אהוב בצורה שמעולם לא חשב שהוא", אמרה.

גם ווית'רספון, שגילמה ב"חברים" את אחותה של אניסטון וכיום משחקת לצידה ב"תוכנית הבוקר", דיברה על פרי ועל הקשר בינו לבין חברי הקאסט: "כולכם הייתם כל כך קרובים. אני מרגישה ברת מזל שיצא לי להשתתף בתוכנית הזאת. הייתי כמו אליס בארץ הפלאות. צפיתי בצוות השחקנים עושים את כל הדבר הזה. אני זוכרת שחזרתי הביתה וחשבתי לעצמי שאתם בליגה אחרת. זה היה יוצא דופן".