דרמות על האי: מי באמת גרם לנתי לבכות?

יוסי עושה את הכל כדי לערער את נתי. אך משום מה הניסיון הקדחתני שלו לא מצליח לשנות את מאזן הכוחות בשבט

זמן צפייה: 01:17:28

#כמה_קטנות

פרק 26: עולמו של נתי

שום דבר אישי נגד האיש, אבל דמותו של נתי היא בדיוק מה שמפריד בין הישרדות ישראל להישרדות ארה"ב והסיבה לכך שלעולם לא נראה פה עונה אסטרטגית אמיתית. בלי רומנים, בכי ודרמות גנובות מפורמט אחר

    1. יוסי עשה את כל מה שהוא יכל וקצת מעבר כדי להציל את עצמו מההדחה הזאת. הוא השיג אישור לתמ"א 34 במוח של נתי וחפר שם חניון תלת מפלסי. לא קל להסביר לנתי הישרדות ובכל זאת, הצליח יוסי לגרום לו להבין שהוא החמישי בברית השולטת.

via GIPHY

2. בנינו, לא צריך להיות גאון כדי להבין את זה, כן? אפילו האפוטרופוסית של נתי על האי, ורד, הבינה שהוא החמישי ואמרה לו את זה בפנים. גם מיכל, כרגע מקום 3 בברית השלוש, אמרה לו את זה בפנים ובניגוד ליוסי, עליהן הוא סומך, לא?

via GIPHY

3. ושום מילה על האפשרות שמנגיסטו יחזור מאי המתים ויפיל את נתי עוד מקום למטה.

via GIPHY

4. עכשיו שביססנו את מיקומו בתור בברית השולטת, בואו נבחן מה הכי גרוע שהיה קורה אם היה הולך עם יוסי ומעיין. מקסימום? היה מודח אתמול במקום יוסי, אז מה? מה זה משנה להיות המושבע הרביעי או החמישי או השישי? ההפך, יותר זמן לאכול אוכל מקומי מדהים בווילת המושבעים.

via GIPHY

5. יתר מכך, גם היה הולך הביתה עם ניסיון לפחות למהלך ענק. עדיף מללכת הביתה עם רקורד של נגרר. נגיד ויגיע לגמר, מי לעזאזל יצביע לנגרר?

via GIPHY

6. מוכן להישבע ששמעתי ויכוח שהלך משהו כזה: "את גרמת לנתי לבכות!", "לא, את זאת שגרמת לו לבכות!". בהישרדות. של גדולים, לא הישרדות גן שושי. מדהים.

via GIPHY

7. כל קשר בין מיכל לחשיבה אסטרטגית הוא מקרי בהחלט. היא אומרת לנתי בפנים שהיא מעדיפה את ענבר וזהבי על פניו ובעצם מודיעה לו שלגמר, מבחינתה, הוא לא מגיע.

via GIPHY

8. מתחיל להימאס מכל הנידפים ברוח העונה. יש יותר מידי שורדים שיושבים להם בנוחות על התחת וסופרים את הימים עד הגמר. חברים, גם כשאתם בברית הרוב זה לא אומר שלא משחקים, כי יום אחד הרוב הזה יהפוך לצפוף מאוד. אתם יודעים על מי אני מדבר, לא חשוב שמות אני מדבר כמובן על כולם חוץ מאמיר, יוסי, מעיין ופה ושם בר.

via GIPHY

9. מעיין לשגיא במשימת אי המתים: "מאמי בוא נראה את חוש המישוש שלך". עם ישראל לשגיא במשימת אי המתים: "בבקשה לא".

via GIPHY

10. אסטרטגיה או לא, במשימת אי המתים ענבר העירה את הילדה שלי. ושל חצי מתל אביב.

via GIPHY

11. ורד לא שוברת את רצף הצביעות ורשעות שלה כשמסתלבטת על מעיין על זה שעודדה את יוסי במשימת הוטו, כשהיא עצמה עשתה בדיוק את אותו הדבר, אפילו מעיק יותר, לנתי בפרק שעבר כשזכה במשימת הפרס. למה ללכת רחוק? היא עשתה את זה שוב, גם במשימת הוטו הזאת ממש, כשנתי התקדם לשלב מתקדם. פיכס.

via GIPHY

12. מעיין: "אני וזהבי עשינו דרך ארוכה יחד". גברת, זה לא ההוא שאמר לך בפרצוף שלך שאת שנואה? ההוא שבכית בגללו? דרך ארוכה עלק. היי, אין לי שום בעיה עם שקרים וחארטות בהישרדות, ההפך, אבל זה מטורף בעיני שהשורדים האחרים עוד קונים הברה אחת שיוצאת לה מהפה.

via GIPHY

13. מאוד חשוב היה לי לשמוע את קורות החיים של מעיין באמצע מועצת שבט. תודה רבה. לא הייתי נרדם בלי לדעת עם אילו פוליטיקאים *בדיוק* היא עבדה.

via GIPHY

14. שגיא, גבר, בוא תנוח קצת שם על הספסל, סבבה? איזה דרמטי הוא שם עם גלגולי העיניים והתגובות המוגזמות, אלוהים. אגב, איך קרה שעברנו מזה שהוא היה אמור לשאול מישהו שאלה, לזה שהוא מייעץ לנתי מה לעשות? למי אכפת מדעתו? הוא מושבע.

via GIPHY

15. העדות הטובה ביותר לאיכות המשחק של יוסי, הן מחיאות הכפיים שקיבל מהשבט לאחר שזוארץ כיבה לו את הלפיד. אני לא צריך להוסיף יותר.

via GIPHY

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

מה שנגמר על האי - ממשיך בוילת המושבעים! לחצו כאן לצפייה בפרקים המלאים

ענו על החידון: האם תוכלו לזהות מי מהשורדים אמר מה?

גיא זו-ארץ מגלה: מיהו האיש מאחורי הסאונד של "הישרדות"?