למה מיכל העבירה לנתי את שרשרת החסינות?

ההדחה של אלון שמה את מיכל בעמדת כח במשחק, אז למה היא לא מצליחה ליצור כח נשי אמיתי?

זמן צפייה: 01:15:09

#כמה_קטנות

פרק 14: הלביאה שעשתה מיאו

מבלי להתאמץ מידי, מיכל עפה על זרועות הטוויסטים בעלילה הישר אל תוך מה שנראה כבר כאיחוד מיידי. קודם יוסי מדיח את אלון ומציב אותה בעמדת בחירה בין שתי בריתות של שניים ואז נוחת עליה זהבי ומרים אותה לעמדת שליטה כל יכולה. אז למה לעזאזל היא העבירה לנתי את השרשרת?

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

מתמודדי הישרדות מאחלים: חופש גדול שמח!

הצביעו בסקר: מי השבט המועדף עליכם?

מה שנגמר על האי – ממשיך בוילת המודחים! לחצו כאן לצפייה בפרקים המלאים

האזינו עכשיו: הפלייליסט של השורד יוסי בובליל

  1. זוכרים שכתבתי בטור ההדחה של אלון שיוסי שם את מיכל בעמדה הטובה ביותר שיש במשחק הזה? אז בבקשה, צדקתי ויוסי קיבל את מהלך הפסלון שלו ישר לתוך הפרצוף.

via GIPHY

2. בואו נסיים עם זה על ההתחלה: "המהלך" של מיכל היה נכון אסטרטגית, אבל הקטע המבאס הוא שהיא עשתה אותו בדרך מוזרה במקרה הטוב ופחדנית במקרה הרע. על הנייר, עדיף היה למיכל ללכת עם זהבי, ענבר ואמיר. זו ברית מרובעת יחסית מאוזנת כוחות וכל אחד יכול להדיח כל אחד, בניגוד לדרך השנייה, שם יוסי, בר, שגיא ומעיין הם באנקר ארבעתם וכל אחד שיצטרף, יעשה זו זמנית בלבד. פלוס, יש את ורד ונתי שבחיים לא ילכו עם שגיא ושות' ולכן אלו שני קולות נוספים לרביעייה שלה.

  1. via GIPHY.
  2. 3. אז כן, הבחירה של מיכל היתה נכונה בסופו של דבר, אבל הדרך הייתה בטעם רע. על תחילת הפרק ביקשה מזהבי להחליט למי הם מצביעים, מעשה ש"קצת" סותר את האג'נדה הטרייה שלה לכוח נשי. בנוסף, מההדחה של אלון ועד היום לא שמענו את מיכל מתלוננת על זה. מישהו שמע אותה נשבעת לנקום את נקמתו? מישהו ראה אותה יוצאת על יוסי? או לפחות מתכננת לעשות מהלך נגדו? איפה כל זה היה? פתאום נזכרה במועצת השבט שהיא עוד פגועה. וואלה יופי.

via GIPHY

4. הייתי סולח בכיף על כל המוזכר לעיל, בתנאי שמיכל היתה לוקחת אחריות על ההדחה הזאת. אם הייתה באה ואומרת בגאווה "וואלה יוסי, נתתי לך מילה שאני איתך אבל פה זה הישרדות, רק משחק כמו שאתה אומר, אז קבל". אבל לא. היא תשלוף את קלף החברות, תכחיש שנתנה ליוסי מילה ותתפתל את דרכה אל רגע ההצבעה.

via GIPHY

5. ישבתי רבע שעה להבין למה היא העבירה לנתי את שרשרת החסינות. עדיין לא מבין. בין הפותרים נכונה יוגרל צ'אקי הצ'וקר.

via GIPHY

6. תודה שגיא ומעיין שגרמתם לי להיות בצד של ענבר. אני. בצד של ענבר. כמה שהם עפים על עצמם שני אלו, מה יהיה? זה גם כל כך לא נכון אסטרטגית. נגיד, נגיד שאתם חושבים שאתם חזקים בשבט, נגיד. כמובן שזה לא נכון, אבל נגיד. מה נראה לכם? רוב החבר'ה סביבכם יהיו מושבעים. מה התוכנית שלכם? מי יצביע לכם במידה ותגיעו לגמר? מוזרים.

via GIPHY

7. קטנה על אי המתים שם מנגיסטו וטניטה מגיעים לדו קרב גורלי, לא לפני שהם בונים מזבח עליו הם מקריבים את גיא זוארץ ואז מנגיסטו מנצח בדרמטיות או משהו את טניטה למי אכפת.

via GIPHY

8. לבר היו יותר תסרוקות בפרק הזה משהיו לי כל החיים.

via GIPHY

9. יוסי הו יוסי. גרף ההצלחה של יוסי עלה בהדרגה עם העונה ובפרק אחד, אתמול, התרסק לגמרי במכה אחת. היה צריך להבטיח למיכל שהכול פתוח בברית שלו, היה צריך למרוח אותה עם שקר כלשהו ולהעיף אותה באיחוד. היה צריך לדבר עם זהבי בשפה שלו ולא בלכלוכים וחוסר כבוד, דברים שהוא שונא. היה צריך להחזיק את עצמו במועצת השבט והיה צריך, למרות הכל, לפרגן למיכל על המהלך נגדו ולא להתבכיין. זו הנישה של מנגיסטו אגב.

via GIPHY

10. מצד שני, הבן אדם עם 40 מעלות חום, אז לך תפרשן את המהלכים שלו לאחרונה.

via GIPHY