שבע סיבות שבגללן שווה לחכות לעונה החדשה של פולמון

בזמן שכולנו מחכים לעונה הבאה של הטלנבולה הישראלית שעשתה לנו תאי מסאז, מצאנו שבעה דברים שאנחנו מתגעגעים אליהם במיוחד

זמן צפייה: 02:23
  1. סו. כפרה על סו. בעלת המרכולית שהיא לא רק מרכולית. אישה שיודעת את כל הסודות על האי, ומצליחה לשמור על פאסון אל מול רגישות בכל הנוגע לחברים מסאנוק. היא ללא ספק הכוכבת העולה והבלתי מעורערת שהתגלתה על המסך. מאז דמותה הבלתי נשכחת של אפרת כהן בטלנובלה 'מיכאלה', לא נצפתה דמות כה ססגונית ומעוררת השראה. אז קבלי טיפ ממישהי שהצליחה לגלם תפקיד כפול ועדיין להישאר לא זכירה - השתפרי בלהיות מולטי טאלנט כמו שרק את יודעת, ואל תתמקדי בכישור אחד ספציפי. לכי תדעי מתי תהיה הפעם הבאה שתמצאי את עצמך על אי בודד, ומישהו יזדקק להשתלת כיליה, או דג סול.
היי סו
היי סו | צילום: מתוך פולמון באדיבות HOT בידור ישראלי
  1. מערכת היחסים התמוהה של אורן וגאיה – עוד בהשקת הסדרה גילינו שמדובר בזוג גם בחיים האמיתיים, מה שריגש אותנו עד כלות, וגרם לנו לעקוב באדיקות אחרי התפתחות היחסים של השניים, אבל, עד לכתיבת שורות אלה לא ממש ברור באילו יחסים מדובר, האם בזוג נשוי בירח דבש, אולי בחברים בטיול אחרי צבא, ובכלל, בואו נודה שקיים פאק באמינות בעצם זה שקיימת שם מערכת יחסים כלשהי. השניים האלה לא קשורים בשום צורה ואופן, שלא נאמר לא מחבבים אחד את השניה, וכל זה על רקע מחלתו שכוחת המרפא של אורן. האיש הצליח לשרוד 50 פרקים מבלי למות משיממון, כלומר מהמחלה, ועוד הספיק לכתוב, להלחין ולהפיק שיר שהפך להמנון של כולנו (לא), בעוד גאיה הספיקה, ובכן, לשכב עם רון.
זוג משמיים. אורן המוכשר וגאיה המושלמת
זוג משמיים. אורן המוכשר וגאיה המושלמת | צילום: מתוך פולמון באדיבות HOT בידור ישראלי
  1. אבישג, ההיית או חלמתי חלום? מלמל איתמר לעצמו, בעודו תוהה על קנקנו של הקשר הכפוי והמשונה הזה. מצד אחד עיתונאי חוקר ואסרטיבי, מצד שני חיילת סקסית עם שאיפות חתרניות, אך טבעי שיתקיים חיבור אלוהי בין השניים, אם כי בפועל, היכולות העיתונאיות שלו מדברות יותר במונחים של 'פילוני', והכישורים שלה, נו טוב, ברורים לעין לכולנו. מה נלמד בהמשך על השילוב המוזר בתולדות הטלויזיה? תשאלו את מהרטה ברוך, היא עוד מחכה בתור לשגרירות.
לירון רביבו
לירון רביבו
  1. יובל שרף – משפט שהיה כך היה: "היא לא שחקנית". –"אז מה? תראו כמה היא יפה". בול! אחת הסצנות הזכירות בטלנובלת העבר הישראלית 'טלנובלה בע"מ' היתה ישיבת קאסט, בה לוהקה הדמות הראשית לסדרה חדשה, ולא מהסיבות הברורות. כלומר, אם מראה חיצוני הוא סיבה מספקת וזה. באמצעות יובל שרף, הוכיחה פולמון פרק אחרי פרק שניתן לייצר דרמה אמיתית (לא) גם כשהצלע הראשית (משנית) פשוט יפה למות, וזהו. אם כך, אנחנו כבר ממש משתוקקים לראות עוד צדדים של שרף שטרם נחשפו, כמו פלג גוף עליון, נגיד.  

[brightcove_iframe video_id='entertainment-television-israeli-tv-21' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_2tcz34mn' duration='132']

  1. און רפאלי – ואם בלוק אלוהי עסקינן, איך לא נתגעגע לילדון ההורס הזה, שכבש את יצרו והתאהב בלא פחות מנזירה (!) ללא ספק אחד מפלאי העלילה, ואף מילה על יכולותיו כבלש פרטי ליום אחד. או. הנה לכם פורמט. מסקרן עד כאב לעקוב ולגלות האם ימצא עצמו בעונה הבאה בדאבל קאסטינג עם הנזיר הישראלי, שאבק הכוכבים שהתפזר מעליו ומעל דמותו, גרמו לקריירה שלו לנסוק אל על.
און רפאלי - גשש בלש
און רפאלי - גשש בלש | צילום: מתוך פולמון באדיבות HOT בידור ישראלי
  1. סמדי שמשון ויובב – משולש האהבהבים המעוות ביקום בין סמדי, אלי ויוני, הותיר אותנו עם לסת שמוטה כשגילינו על הוצאתו להורג של גורי (מי?), בן זוגה המסתורי והעבריין. העונה הסתיימה עם סימן שאלה גדול מרחף מעל השלישייה, כאשר הבנים מעוניינים כל אחד בנפרד (אולי ביחד?) בגופה השדוף ובשפתה העדינה, והיא מצדה, מעוניינת בעיקר, איך לומר, בעצמה.
מתי שלישייה?
מתי שלישייה? | צילום: מתוך פולמון באדיבות HOT בידור ישראלי
  1. בר ועידן – בתום העונה, נסיכת הקרח והלוחם החסון חזרו זה לזרועות זו אחרי ארבע שנים בנפרד. זה לקח רק חמישים פרקים, שלושה רוסים, וכישלון משחקי של ירדן הראל, וסוף סוף הגענו לנחלה. מה עוד יש לומר על הזוג המלכותי שטרם נאמר? רגע אחרי סצנת המשגל מלאת התשוקה ושניה לפני שהם מתעוררים מלילה משכר חושים על החוף היפה בעולם (על גרין סקרין כמובן), נגדעו היחסים הלעוסים ביותר על המסך בלחיצה אחת על ההדק. או שאולי בעצם לא? הכל על האנשים שלקחו את המונח אובר אקטינג עד לצד השני של העולם, בעונה החדשה, בקרוב.

    גם אנחנו. כבר לא יכולים לחכות!
    גם אנחנו. כבר לא יכולים לחכות!