ההסבה הושלמה: רינה מצליח קוטפת עוד תפקיד

מגישת החדשות בדימוס לוהקה לסדרת הילדים החדשה "הסוכן", ותגלם את אימו של יובל סמו • עוד בקאסט: הילה סעדה, גיה באר גורביץ' ודפנה דקל • הסדרה צפויה לעלות לשידור בערוץ ניקלודיאון לצופי yes ו-HOT • פרסום ראשון

רינה מצליח
רינה מצליח | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

עוד בטרם פרשה מחדשות 12 לפני כשנתיים, רינה מצליח הצטלמה לתפקיד אורח בסדרה "מצולמים" לצד שלישיית "מה קשור", שם גילמה את עצמה - מגישת חדשות רצינית וחוקרת; נראה כי הטעימה מעולם המשחק פתחה לה את התיאבון, שכן זמן לא רב לאחר מכן היא נפרדה סופית מכס המגישה ועשתה צעדים ראשונים במשחק, כשקטפה תפקיד אחרי תפקיד.

מאז ועד היום, מצליח השתתפה בין היתר בסדרות "טיטו ורוחו" (שם גילמה מכשפה), "חולי אהבה" (בתפקיד היסטרי כאימא של עמוס תמום) וכן בתפקיד אורח בסרט "גן קופים" של אבי נשר. כעת, עם תפקיד חדש - נראה שההסבה הושלמה: לרשת 13 נודע כי מצליח לוהקה לקומדיית הילדים החדשה "הסוכן", שתעלה בקרוב בערוץ ניקלודיאון לצופי yes ו-HOT.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

"הסוכן" תעקוב אחר רזי רזיאל רוזיליו (יובל סמו), סוכן אמנים מפונק ועצלן שעדיין גר אצל ההורים אבל חולם להצליח דרך אחייניתו קים (גאיה שינברג) - הזמרת המבוקשת ביותר בארץ. מצליח תגלם את האם המגוננת של סמו, וככל הנראה תציג הפעם את הצד המצחיק שבה.

מלבדה, לרשת 13 נודע עוד כי לקאסט לוהקו גם דפנה דקל, שתגלם את המורה יערה, ועמי אנידג'ר ("קופה ראשית", "לבד בבית") שיגלם את אינדירה, המנקה בסוכנות האמנים, שמסתיר סוד מפתיע; עוד משתתפים: גיה באר גורביץ' ("ארץ נהדרת"), יניב סויסה ("קופה ראשית") והילה סעדה ("להיות איתה", "מלכת היופי של ירושלים").

את "הסוכן" יצר סמו יחד עם אלעד חן ויוגב יפת - שגם יביים אותה, ועל ההפקה חתומים "יואב גרוס הפקות".

"הסוכן"
"הסוכן" | צילום: באדיבות ערוץ ניקלודיאון