משחקי השף, "חברות" הבריטית - ואמילי בפריז: המלצות צפייה לחודש אוגוסט

התוכנית הכי מגרה על המסך חוזרת בעונה חדשה עם טוויסט מפתיע במיוחד • קומדיית המצבים של ליטל שוורץ עושה רילוקיישן לבריטניה • אמילי קופר (המקורית) חוזרת לפריז • וככה עדיין לא ראיתם את מגי אזרזר | אלו הסדרות שאסור לכם לפספס

זמן צפייה: 00:44

מיס פאלאצ'י (Miss Fallaci)

04.08

HOT ו-yes

דרמה איטלקית המבוססת על סיפורה הביוגרפי של העיתונאית והסופרת האיטלקייה אוריאנה פאלאצ'י, הידועה כמי שראיינה לאורך הקריירה שלה מנהיגים כמו גולדה מאיר ואריאל שרון, או דמויות מרכזיות בתרבות ובאמנות כגון אלפרד היצ'קוק, פדריקו פליני ושון קונרי.

עלילת הסדרה מתרחשת בשנות ה-50 ועוקבת אחר מסעה של פאלאצ'י (מרים לאונה), כתבת איטלקייה צעירה, מבריקה ושנויה במחלוקת. בעוד עמיתיה הגברים מסקרים נושאים "כבדים", אוריאנה מוצאת עצמה בתפקיד שולי ככתבת בידור המראיינת כוכבי קולנוע. בשלב מסוים, היא יוצאת במסע להוכיח את מעמדה המקצועי ומנסה להפוך לכתבת מלחמה מוערכת; עוד בקאסט: ג'ונת׳ן סילבסטרי, יוהנס האוקור יוהאנסוןו דייזי ג'לי.

מיס פאלאצ'י
"מיס פאלאצ'י" | צילום: באדיבות HOT ו-NEXT TV

משחקי השף

05.08

רשת 13

התוכנית הכי מגרה על המסך חוזרת בעונה חדשה עם הרכב השופטים המקורי - השפים אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית, לצד המנחה האהובה מירי בוהדנה.

אלו שצפו בפרומואים ששודרו עד כה, ודאי הבינו כי מי שיגיע לשלב האודישנים יצטרך להתמודד עם דילמה מסתורית; אז, מה מסתתר מתחת לקלוש, איך יגיבו המתמודדים לטוויסט המטורף - ומי יהיה השף הבא של ישראל? *מומלץ לצפות על בטן מלאה

צילום: מיכה לובטון

עולם הצלילים הנסתר עם דייוויד אטנבורו (Secret World of Sound with David Attenborough)

07.08

נטפליקס

לראות את הטבע מקרוב מבלי להיתקע בפקקים ולנזול מחום? צ'ק; לשמוע יצורים חמודים ואת קולו המרגיע של סר דיוויד אטנבורו במקום את הדיווחים המלחיצים של כתבי החדשות? צ'ק; קוראים לזה "win win situation".

האיש בעל הקול המרגיע בעולם, הלא הוא סר אטנבורו, ילווה בקולו סדרה תיעודית חדשה של נטפליקס, במסגרתה טכנולוגיית שמע מתקדמת מתעדת באופן חסר תקדים את הצלילים והקולות של עולם הטבע. תראו את הפרומו החמוד הזה!

חברות - בריטניה (Hullraisers)

08.08

סלקום TV

11 (!) שנים חלפו מאז עלתה לאוויר (עוד בערוץ 10) קומדיית המצבים הקורעת "חברות", בכיכובן של ליטל שוורץ ומגי אזרזר (באחד מתפקידיה הראשונים על המסך), וחרף הזמן שחלף - היא עודנה מצחיקה, רלוונטית וכזו שאפשר לצפות בה גם מבלי להתחייב לכל העונה.

החודש עולה בסלקום TV הגרסה הבריטית של הסדרה האדירה הזאת, כשאת מקומן של שוורץ, אזרזר ולירת בלבן תופסות השחקניות לאה בראדרהד, טאג' אטוואל ושינייד מתיוס, בהתאמה. "Hullraisers" עלתה לשידור בבריטניה עוד ב-2022, וחודשה לעונה נוספת (שצפויה גם היא להגיע בהמשך לסלקום TV).

אמילי בפריז, עונה 4 (Emily in paris)

15.08

נטפליקס

בעוד אמילי קופר שבבית האח הגדול נקרעת בין הקשר הלא-ברור עם עידן גלפר לקרב מבטי הפלרטוטים עם שילה שלום - אמילי קופר (המקורית) חוזרת בעונה חדשה ורביעית במספר, ובשיא הכנות - הטראש האופנתי הזה זה בול מה שאנחנו צריכים עכשיו.

"אמילי בפריז" הגיחה לחיינו בשיא ימי סגר הקורונה הראשון והפכה לסנסציה - בזכות האאוטפיטים האדירים של הדמויות (ובראשן של לילי קולינס), העלילה הטפשית שלא מצריכה יותר מדי מחשבה (סליחה), ובזכות רחובות פריז (וכמובן לוקאס בראבו); וכמו שאז עולם שלם היה בחרדה מווירוס קטלני - עכשיו זו מדינה שסוגרת כמעט שנה של מלחמה. אסקפיזם הוא דבר נדרש. תנו לנו עוד מזה.

חמשת הפרקים הראשונים של העונה יעלו ב-15 באוגוסט, ואילו חמשת הנותרים יגיעו רק ב-12 בספטמבר.

מי זאת?

20.08

כאן 11

מגי אזרזר ואושרית סרוסי יחד על המסך? כן בבקשה: "מי זאת" היא תוכנית מערכונים חדשה בת עשרה פרקים, בהובלתן של ג'וי ריגר, נעמה אמית וכאמור - אזרזר וסרוסי. כבר נשמע לנו מבטיח.

התוכנית תעניק במה מרכזית ומוקצנת לעולם הנשי המורכב, ותעסוק בסוגיות מוכרות לכל אישה ונערה: זוגיות, סקס ומיניות, שליטה, דימוי עצמי, יחסים עם העולם הגברי, בושות ושריטות - אבל בצורה סאטירית ובועטת.

"מי זאת"
"מי זאת?". ג'וי ריגר כמובן | צילום: באדיבות כאן 11 ו-נו דרמה סטודיו

לא במצב (Big Mood)

22.08

HOT

פנלופה פטינגטון מחליפה את אלואיז ברידג'רטון, וחוברת לבסטי אחרת: ניקולה קוכלן ולידיה וסט מובילות את הקומדיה החדשה "לא במצב", שעוקבת אחר שתי חברות טובות שמוצאות את עצמן בפתחו של עשור חדש ומאתגר, וחושפת את הדינמיקה המורכבת של חברות נשית בעידן המודרני. האם הן ישרדו בכל מחיר? תשאלו את ליידי וויסלדאון.

את "לא במצב" כתבה הסופרת קאמילה וייטהיל, ומלבד קוכלן ו-וסט, משחקים בה גם רוברט גילברט, עמליה ויטאלה, איימון פארן, אוקוולי רואץ', לוק פת'רסטון, דיווייד מומני ועוד.

"לא במצב"
"לא במצב" | צילום: באדיבות HOT ו-NEXT TV

חוקרי האוקיינוסים (OceanXplorers)

18.08

דיסני+

ג'יימס קמרון, הבמאי שהביא לנו את העולם המרהיב ביופיו של "אווטאר", מגיע לנשיונל ג'יאוגרפיק עם מיני-סדרה חדשה על חוקרי אוקיינוסים - ועוד רק מצפייה בטריילר אנחנו מתחייבים שיצירת מופת ויזואלית נוספת לפנינו.

קמרון לוקח את הצופים למסע על סיפון ה-OceanXplorer, כלי השיט המחקרי המתקדם ביותר שנבנה אי-פעם. חמוש בטכנולוגיה מתקדמת, צוות שנבחר ביד של חוקרים ומדענים חסרי פחד יוצא למסע עולמי כדי לפתור כמה מהתעלומות הגדולות ביותר של האוקיינוס ​​דרך חייהם של בעלי החיים והמערכות האקולוגיות שלהם.