הוליווד מגיבה לעימות הנשיאותי: "האריס ניצחה, התיק נסגר. בראבו"

לו הכוכבים בהוליווד היו אלו שמכריעים באשר לזהותו של נשיא ארצות הברית הבא - נראה שכולם היו בוחרים כמעט בפה אחד במועמדת הדמוקרטית • מהזמרת ליזו, דרך השחקנית בט מידלר ועד למנחה ג'ימי קימל - אלו התגובות לעימות הנשיאותי הסוער

קמלה האריס ודונלד טראמפ - עימות בחירות נשיאות ארה"ב 2024
קמלה האריס ודונלד טראמפ - עימות בחירות נשיאות ארה"ב 2024 | צילום: רויטרס

המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארצות הברית קמלה האריס קיבלה הלילה (רביעי) את תמיכתה של טיילור סוויפט דקות אחרי שהסתיים העימות הנשיאותי, אבל כוכבת הפופ הגדולה בעולם היא לא המפורסמת היחידה שהביעה את דעתה על האירוע המדובר - שכן כמוה בדיוק עשו עוד כוכבים רבים בהוליווד.

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

מגיש הטלוויזיה ג'ימי קימל הגיב בדרך משעשעת למדי לאיבוד העשתונות שהפגין טראמפ בשלב מסוים של העימות, ופרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה מתוך סרט האנימציה המצליח של דיסני "הקול בראש" - כשאת האריס מייצגת הדמות "שמחה" ואילו את טראמפ - הרגש "כעס".

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jimmy Kimmel‎‏ (@‏‎jimmykimmel‎‏)‎‏

מי שעוד התייחס לדברים בהומור הוא שחקן "מלחמת הכוכבים" מארק המיל, שהגיב בציניות לאמירות של טראמפ, ובחשבון ה-X שלו כתב: "הוא: אנחנו אומת עולם שלישי נחשלת! אנחנו לקראת מלחמת עולם שלישית! הם הורגים תינוקות מיד אחרי שנולדו! מהגרים מהאיטי אוכלים את חיות המחמד שלכם!; היא: נשיאותית". המיל חתם את דבריו עם ההאשטאג #כועסמתגונןומוזר.

השחקנית היהודייה-אמריקאית בט מידלר ליוותה את העימות עם לא מעט ציוצים שפרסמה לאורך הערב בחשבון ה-X שלה - שברובם ככולם יצאה נגד המועמד הרפובליקני. בתום העימות סיכמה מידלר בקביעה: "היא ניצחה, התיק נסגר. בראבו".

השחקנית קרי וושינגטון שיתפה ב-X גם כן תמונה שבה היא לובשת חולצה אדומה, ועליה הכיתוב "Madam President" ("גבירתי הנשיאה"). את הפוסט חתמה וושינגטון עם ההאשטאג #HarrisWalz2024; מי שעוד הביעה את תמיכתה בהאריס מבלי לומר יותר מדי, היא הזמרת ליזו שהסתפקה בלשתף תמונה שלה באינסטגרם.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Lizzo‎‏ (@‏‎lizzobeeating‎‏)‎‏