מני עוזרי, הסטנדאפיסט עם מילוני הצפיות: "תמיד אהבתי לעשות חיקויים"

דקה לפני שתוכלו לראות אותו בתכונית הסטנד אפ החדשה סטנד אפ NATION, אספנו לכם את מיטב הקטעים של מני עוזרי ואנחנו מבטיחים לכם זו רק הכנה לדבר המצחיק הבא

מני עוזרי
מני עוזרי | צילום: אוהד קב

אם השם מני עוזרי מצלצל לכם מוכר זה כנראה בגלל שציטוטים מתוך סרטוני היוטיוב והמערכונים שלו הפכו לקטעי קאלט בסטנדאפ הישראלי עם האנרגיה, המשחק והחיקויים ששזורים בסטנד אפ מהחיים של כולנו שפונה לכל הקהלים.

הוא עלה לראשונה על במה במועדון המפורסם "הקאמל קומדי קלאב" אך קיבל את הפריצה המשמעותית שלו בשנת 2010 עם הסרטון "במבוליאו".

"מאז ומתמיד אהבתי לעשות חיקויים" מעיד על עצמו מני ומבטיח שאאנחנו הולכים לראות את זה בתוכנית החדשה אך למרות שהוא קומיקאי מלידה הוא מודה שאם לא היה סטנדפיסיט הוא היה רואה חשבון "אני לא רק מתייק בדיחות, אני גם שם בניילוניות ובקלסרים".

במרוצת השנים, מני הפך לתופעת אינטרנט עם למעלה ממליוני צפיות לכל סרטון. איך זה קרה? מוזמנים לצפות בכמה מהסרטונים הכי נצפים שלו ולהבין מדוע הוא סטנדאפיסט כל כך מוצלח.

 

  1. בשנת 2012 עלה לאוויר קטע הסטנד אפ השני "סטנדאפ ויכוחים - אבל מה הקשר". כשבחורות רוצות לנצח בויכוח הן שולפות את המשפט הלא קשור- "אבל מה הקשר??":

2. בשנת 2014 יצא קטע סטנדאפ שלישי "סטנדאפ פלאפונים -יופי! יופייי!". ככל שהמערכת היחסים מתארכת ככה האסמסים מתקצרים:

3. בשנת 2016 פורסם קטע הסטנד אפ הרביעי "סטנדאפ קריזות - זה אתה!". התקשרת אליו והוא לא ענה. נכנסת לוואטסאפ וגילית שהוא מחובר. למחרת הוא מחובר למכונת הנשמה:

4. בשנת 2017 עלה לאינטרנט סרטון הסטנד אפ החמישי ״חוסר טאקט - עתירה בסידן״. על ברכת הכלה לבחיר ליבה ולימים ברירת המחדל שלה:

5. בשנת 2019 יצא קטע הסטנד אפ השישי ״חגים - פנטושי״. כשאשתך לוקחת את החגים של "הביוקר", ראש השנה ופסח וחוגגים אצל ההורים שלה.

6. "יעלה כמה שיעלה". כשאתה כל היום באינסטגרם צופה בגל גדול בתיאלנד אבל אשתך ביוחננוף נותנת לך הוראות:

הנבחרת של סטנד אפ NATION

סטנדאפ NATION, הערב, אחרי החדשות בערוץ 13.