טוביה צפיר חוזר לתפקיד האייקוני

משאלה שהתגשמה: טוביה צפיר חוזר לגלם את אחד התפקידים המשעשעים והאייקונים שלו

 26 שנים עברו מאז שטוביה צפיר נכנס לנעליו של רובין וויליאמס ודובב את הג׳יני בסרט המצוייר והמצליח של דיסני "אלאדין". עכשיו, צפיר חוזר לתפקיד, ובצורה מאתגרת יותר, מכיוון שהפעם הוא הולך לעשות את התפקיד על הבמה.
 צפיר לוהק להצגה שמבוססת על הסיפור הידוע, ותעלה בחנוכה הקרוב. מלבד צפיר אין עדיין ליהוקים רשמיים לשאר התפקידים. לא מזמן נודע שפאר טסי ועדן בן זקן סירבו להצעה מפתה ממפיקי ההצגה - סכום של חצי מיליון שקלים לכל אחד עבור גילום התפקידים הראשיים של אלאדין ויסמין.
טוביה צפיר ומיקי (מיכל מוכתר)
טוביה צפיר ומיקי (מיכל מוכתר) | צילום: אביב חופי

לצפיר קריירה עשירה ורחבה בעולם הבידור הישראלי, כזכור הוא הופיע במחזמר "ספר הג'ונגל" בתפקיד באלו, הוא העלה את המופע המצליח "סיפורים כיד המלך עם סבא טוביה", "מותק של פסטיבל" ו"הקוסם"

בזמן שנמשכים הליהוקים להצגה, מתקיימים במרץ גם הליהוקים לעיבוד הלייב אקשן שדיסני עומדת להוציא. השמועות טוענות שאת תפקיד הג׳יני יגלם ויל סמית, ויכול מאוד להיות שגם נראה שם פנים ישראליות. לאחרונה נודע שהאולפנים פנו למלהקת אסתר קלינג על מנת שתאתר עבורם שחקנים מקומיים שיגיעו לאודישנים לסרט. מי יודע, אולי השחקנים שייבחרו להצגה ימצאו את דרכם גם למסך הגדול של הוליווד.
[brightcove_iframe video_id='entertainment-celebs-news-231' autoplay='0' credit='' desc='' kid='1_uqtiu0n9' duration='531']
אלאדין
אלאדין