מלחיץ: פעלולנית בקרקס איבדה אחיזה בחישוק - ונפלה מגובה רב • צפו

תקרית מפחידה נרשמה במופע של סירק דה סוליי בפורטלנד שבאורגון, כשהפעלולנית מריה קונפקטובה החליקה מחישוק תלוי - וצנחה אל הקרקע לעיני הקהל ההמום. "חשבנו שזה חלק מהמופע - אבל אז האף שלה החל לדמם", סיפר אחד הילדים • קונפקטובה נלקחה לטיפול בביה"ח וכעת מצבה טוב

סירק דה סוליי
סירק דה סוליי | צילום: TikTok

רגע מלחיץ במיוחד נרשם בסוף השבוע בקרקס של סירק דה סוליי בפורטלנד שבאורגון, כשאחת הפעלולניות איבדה את אחיזתה במהלך ביצוע תרגיל על חישוק שנתלה מגבוה - וצנחה אל הקרקע לעיני הקהל ההמום. הפעלולנית הובהלה לבית החולים בהכרה, וכעת מצבה טוב. צפו:

@essafemaledogPerfomer falls at Cirque Du Soleil, Portland Oregon August 24th 2024.♬ original sound - 😴

התרגיל האקרובטי דווקא החל חלק, והפעלולנית מריה קונפקטובה הצליחה להחזיק על החישוק במשך שניות ארוכות. ברגע מסוים היא כאמור החליקה - ונפלה בחדות, כשמתחתיה אין רשת ביטחון או מזרן שינסו לרכך את עוצמת הנפילה. בתום כמה רגעים, היא הרימה את ראשה ובמקביל רבים מאנשי הצוות של הקרקס מיהרו לעזרתה.

ילד בן 10 שנכח בקהל יחד עם בני משפחתו סיפר לרשת ABC כי ברגעים הראשונים כולם חשבו שמדובר בחלק מהמופע, "אבל אז אנשים התנהגו מוזר", אמר, "והבנו שזה לא חלק מהתוכנית. משהו קורה". קשה לראות מהתיעוד המרוחק, אבל לדבריו של הילד, אפה של קונפקטובה החל לדמם. "היא הרימה את ראשה למעלה אבל נשארה בשקט ושמרה על קור רוח".

לכתבות נוספות בתרבות ובידור:

קונפקטובה בת ה-23 הובהלה לבית החולים כשהיא בהכרה מלאה. המופע הושהה למשך 20 דקות ולאחר מכן נמשך כרגיל, ומאוחר יותר הפקת הקרקס פרסמה הצהרה לפני הפעלולנית "בהכרה, יציבה ומטופלת על ידי מומחים רפואיים".

קונפקטובה, אגב, היא מחזיקת שיא גינס לשנת 2021 לסיבוב החישוקים האווירי המהיר ביותר, עם 75 סיבובים ב-30 שניות. בחשבון האינסטגרם שלה היא השיבה לאדם ששאל למצבה, וכתבה: "למזלי, אני בסדר".