לא רק בשביל הסברה: מייקל רפפורט פותח שתי הופעות בישראל

השחקן והקומיקאי היהודי-אמריקאי מייקל רפפורט, שמאז השבעה באוקטובר התגייס למען ההסברה הישראלית, יגיע ארצה שוב - אלא שהפעם הוא יעשה זאת עבור שתי הופעות סטנדאפ • ההופעות יתקיימו ב-13 באוקטובר בירושלים, וכן ב-14 באוקטובר בתל אביב

זמן צפייה: 00:40

אחרי שבחודשים האחרונים רתם את חייו למען ההסברה הישראלית בצל אירועי השבעה באוקטובר, השחקן היהודי-אמריקאי מייקל רפפורט פותח קופות - ויופיע לראשונה בארץ עם מופע הסטנדאפ שלו. הראשונה תתקיים ב-13 באוקטובר בתיאטרון ירושלים והשנייה ב-14 באוקטובר בבית החייל תל אביב, ומחירי הכרטיסים ינועו בין 219 ל-249 שקלים.

ההודעה על פתיחת ההופעות מגיעה, כאמור, אחרי חודשים ארוכים שבהם הוא מתייצב פעם אחר פעם למען ישראל - הן ברשתות החברתיות שלו והן בריאיונות שהוא מעניק לכלי תקשורת ברחבי העולם. באוקטובר 2023 הוא חתם יחד עם עוד מאות שחקנים, קומיקאים ומנהלים בהוליווד על מכתב פתוח לנשיא ג׳ו ביידן, הקורא לשחרור מיידי שלי החטופים; בחודש דצמבר הוא הגיע ארצה לביקור תמיכה, תיעד את שקרה כאן בשיא המלחמה וכן נועד עם משפחות החטופים. לאחרונה, הוא אף נצפה באחת מההפגנות הקוראת לשחרורם.

מלבד זאת, רפפורט הקליט כמה פרקים מהפודקסאט שלו, I am Rapaport, בתל אביב; כמו כן, הוא הצטלם לפרסומת ששודרה לראשונה בערב הסופרבול האמריקאי, בקריאה לשחרור החטופים.

מייקל רפפורט התחיל את הקריירה שלו בשנות ה-90 כשהתפרסם כשחקן, כשבין היתר שיחר ב"חברים", "נמלטים", "קוראים לי ארל" ועוד. במהלך השנים הוא שינה כיוון, והפך לקומיקאי מצליח. יש לו מעל ל-2 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלו, ועוד 687 אלף בטוויטר.