קינן: "באתי כדי לשחק, לא להגיד שאני באירופה"

הבלם הישראלי, המתאקלם בקארדיף מליגת המשנה באנגליה, אפילו החמיץ את חתונת אחיו: "לא יכול להיעלם פתאום, אני יודע שהוא מבין את הצעד שלי"

קינן במדי בלקפול
קינן במדי בלקפול | צילום: אימג' בנק / Getty Images

דקל קינן פתח בהרכב בשני המשחקים האחרונים של קבוצתו מול סוואנסי וסקאנת'ורפ במסגרת ליגת המשנה באנגליה. קארדיף ניצחה בשני המשחקים ולא ספגה, והבלם הישראלי סיפר על ההתאקלמות שלו לאתר ערוץ הספורט: "אני שמח מאוד שככה פתחתי את הקדנציה בקארדיף. מדובר במועדון מצוין עם מתקנים מדהימים, יש לו מטרה לעלות ליגה ואני רוצה להיות שותף למטרה הזו".

"למען האמת, בבלקפול בכלל לא הרגשתי חלק בחודשים האחרונים", גילה הבלם. "עשו שם שינויים ולא קיבלתי צ'אנס לשחק. יכולתי להישאר שם עד סוף העונה, אבל הצהרתי בעבר שאני מגיע לאירופה כדי לשחק ולא כדי להגיד שאני נמצא באירופה. לכן, המהלך עם קארדיף היה מצוין, הבנתי שהם רצו אותי גם בקיץ וזה לא הסתדר. אני שמח שעכשיו זה יצא לפועל".

 

קארדיף מדורגת כיום במקום השני בליגת המשנה באנגליה עם 54 נקודות מ-30 משחקים. אם תשמור על המקיום הנוכחי, תעפיל אוטומטית לפרמייר-ליג בתום העונה, אולם מתחתיתה אורבות סוואנסי, נוריץ', לידס ונוטינגהאם פורסט, כולן במרחק 4 נקודות ומטה.

המעבר לקארדיף גרם לשמחה גדולה אצל קינן, אבל גם לרגע אחד קצת עצוב. ביום שני התחתן אחיו שקד, בעוד דקל נאלץ להישאר בחו"ל לקראת המשחק מול ברנלי. "החתונה נקבעה מזמן והמשחק הזה הוא למעשה משחק דחוי שלא היה מתוכנן לתאריך הזה", הסביר. "אני במקום חדש ואני לא יכול להיעלם פתאום, גם אם מדובר בחתונה של אחי שמאוד הייתי רוצה להיות בה. שלחתי ברכה מוקלטת, אבל בדבר אחד אני מאוד רגוע. אני יודע שאם יש מישהו שמבין את הצעד, הרי זה אח שלי".

 

קינן אף התייחס להצלחה של מכבי חיפה בליגה העונה. "אותי זה לא מפתיע. תמיד ידעתי שיש צעירים מצוינים במכבי חיפה שיכולים להוביל אותה להישגים", אמר. "התשתית הזאת של הצעירים תגרום לחיפה תמיד להיות במאבקי התארים, גם בשנים הבאות. אני לא מופתע מההצלחה של טוואטחה, חמד, גולסה, ורד או של צעירים נוספים במועדון. אני בטוח שחיפה תזכה השנה בתואר".