אביו של בירם כיאל: "אנחנו לא יודעים כלום על ההתעניינות של מנצ'סטר יונייטד"

פריד כיאל, אביו של קשר סלטיק ונבחרת ישראל מתייחס לדיווחים בממלכה אודות התעניינות השדים בבנו: "אני יודע שפרגוסון היה בדרבי מול ריינג'רס והחמיא לבירם"

בירם כיאל במדי סלטיק
בירם כיאל במדי סלטיק | צילום: אימג' בנק / Getty Images

בירם כיאל עושה חיל בעונתו הראשונה מעבר לים. עד כדי כך שאמש דווח באנגליה שאפילו מנצ'סטר יונייטד הגדולה מחזרת אחר הקשר הישראלי של סלטיק. פריד כיאל, אביו של השחקן, הגיב היום (שני) לפרסומים האלה בראיון שהעניק לאתר ערוץ הספורט.

"אנחנו לא יודעים על זה כלום", אמר האב לבית משפחת כיאל. "זה כמובן הגיע מדיווחים שם. זה נכון שבדרבי מול ריינג'רס פרגוסון היה ביציע, והבנו שהוא החמיא לבירם, אבל מעבר לזה אין לנו שום פרטים ואנחנו לא יודעים על זה שום דבר".

 

פריד כמובן מרוצה מאוד מהצלחת בנו בסקוטלנד: "אני חושב שבירם מביא הרבה כבוד לישראל ולמגזר הערבי. אני מאוד גאה בו. ההצלחה שלו היא גדולה מאוד. שמחנו מאוד שהוא נבחר לשחקן החודש בסקולטנד. ההתאקלמות שלו היתה מהירה ואנחנו מקווים שרק ימשיך ככה. המטרה הראשונית שלו היא לזכות באליפות עם סלטיק".

"אני שמח שכולם רואים את ההצלחה של בירם. הוא תמיד היה עם רגליים על הקרקע. ואם הוא לא כזה, אז אני דואג להוריד אותו", המשיך האב הנרגש. "הוא מבין את המעמד בו הוא נמצא ולכן הוא גם מצליח. אני סומך עליו ויודע שימשיך להשתפר ככל שהזמן יעבור. ההצלחה שלו מדברת בעד עצמה, לא צריך להוסיף יותר מדי מילים".