דקל קינן עשוי לעזוב את בלקפול ולעבור לקרדיף או ק.פ.ר

בלם נבחרת ישראל, שלא התלבש קרוב לחודשיים במשחקי הליגה של קבוצתו, עשוי לחתום בשבועות הקרובים אצל אחת משתי מוליכות ליגת המשנה כדי לצבור דקות ואולי לשוב במהרה לפרמיירליג. חוזהו הנוכחי תקף עד סיום העונה

דקל קינן
דקל קינן | צילום: אתר ספורט 5

דקל קינן עשוי לעזוב את בלקפול עוד בחלון ההעברות הנוכחי של ינואר ולהצטרף לאחת משתי מוליכות ליגת המשנה באנגליה - קארדיף או ק.פ.ר - אשר מעוניינות לקלוט אותו. בלם הנבחרת, שלא התלבש כבר חודשיים וקיבל דקות רק במשחק ההפסד לסאות'האמפטון בגביע אמש, מעוניין לשוב ולשחק בצורה סדירה ואת זה הוא יוכל לעשות במידה שהמהלך ייצא לפועל.

קינן, חשוב לציין, מחזיק בחוזה בבלקפול עד לסיומה של העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת מצד המועדון, אך אך נראה שבלם מכבי חיפה לשעבר יעדיף לעזוב עכשיו ולנסות את מזלו באחד משני המועדונים שצפוי לשוב לפרמיירליג במהרה. בפני קינן הצעות נוספות מאירופה, אך נראה במידה שיעזוב, יבחר להישאר באנגליה.

 

ק.פ.ר, שבמדיה שיחק בעבר בן סהר, מוליכה את ליגת המשנה עם שלושה הפסדים בלבד ב-25 משחקים ועם פער של 5 נקודות על על המקום השני. סגניתה קרדיף חווה עונה מצויינת גם היא, ועם 43 נקודות מ-25 מחזורים, היא נאבקת על העלייה האוטומטית לפרמיירליג.