לותאר מתיאוס התגרש לאחר שתפס את אישתו בוגדת בו

אשתו של מאמן מכבי נתניה לשעבר נקלטה במצלמה בזרועות גבר אחר במהלך חופשה, והשניים התגרשו. ליליאנה הייתה אישתו הרביעית של קפטן נבחרת גרמניה לשעבר

לותר מתיאוס
לותר מתיאוס | צילום: getty

כשהיה לותאר מתיאוס מאמן מכבי נתניה לפני שנתיים, הוא ואשתו ליליאנה לא הפסיקו להראות ברחבי העיר מדגמנים אהבה ונהנים מהחיים בעיר היהלומים. אך כנראה ששנתיים אחרי לליליאנה כבר לא די ביהלומים של מתיאוס והיא החליטה ללכת ולרעות בשדות זרים מה שהוביל לגירושין בבית משפחת מתיאוס ופירוק החבילה. 

בימים האחרונים הושלם הליך הגירושין של הזוג בבית המשפט בברלין ושחקן העבר בן ה-49 חזר לשוק הרווקים על מנת לחפש את אישתו החמישית. כאמור, הסיבה הרשמית לגירושים הן התמונות שפרסם עיתון ה"בילד" הגרמני בחודש שעבר המראות את גברת מתיאוס נהנית מהחיים ומאווירה רומנטית על סיפון יאכטה במהלך חופשה. הבעיה היחידה הייתה שאת האווירה הרומנטית לא חלקה ליליאנה עם בעלה אלא עם גבר אחר.

 

מתיאוס, שזכה בגביע העולם עם נבחרת גרמניה במונדיאל 90' והעמיד קריירה מפוארת במועדונים כמו באיירן מינכן ויובנטוס, אימן את מכבי נתניה בעונת 2008/9 והוביל את הקבוצה למקום הרביעי ולהשתתפות במוקדמות הליגה האירופית, אך עזב בסיום העונה.

 

"כעת עלינו ללכת כל אחד לדרכו, זה המצב וכעת עליי להתרכז בעצמי", אמר המאמן הגרמני שמאז עזב את משרת האימון בנתניה, מחפש לעצמו עבודה ובחודש האחרון שימש כפרשן רשת אל ג'זירה במשחקי המונדיאל. כעת בנוסף לחיפוש במדור הדרושים יחפש מתיאוס גם במדור הפנויים/פנויות.