ה"סאן" חושף: גם אשלי קול בגד באשתו

רומן אסור בין מגן צ'לסי ונבחרת אנגליה לבין מזכירה בלונדינית בת 30 נחשף בעיתון האנגלי, כולל התגנבויות לחדר המלון של קול לפני משחקי החוץ של קבוצתו: "כנראה שזה היה חלק מהריגוש עבורו"

הצרות לא מפסיקות לנחות על שחקני נבחרת אנגליה ובעיקר על המאמן פאביו קאפלו, שאולי כבר מתחיל לשקול את האפשרות לוותר על תפקיד הקפטן לקראת המונדיאל הקרוב. אחרי ג'ון טרי וריו פרדיננד, שני הקפטנים הנשואים שנתפסו, בזה אחר זה, בפרשיות אהבים אסורות, הגיע תורו של אשלי קול, חברו של טרי בצ'לסי.

ריו פרדיננד ניהל רומן עם הדוגמנית הישראלית צליל סלע | ג'ון טרי בגד באשתו עם חברתו של ווין ברידג', חברו לנבחרת אנגליה

קול, שסובל משבר בקרסול ומושבת מפעילות, הסתבך ולא בפעם הראשונה ברומן אסור, הפעם עם מזכירה בלונדינית בת 30 – כך על פי הפרסום ב'סאן' האנגלי. בעיתון נכתב כי קול אף "הבריח" את אותה בלונדינית מסתורית לחדר המלון שלו לפני כמה ממשחקי החוץ של צ'לסי.
ציטוט מפיה של אותה מזכירה חשף כי לאחר שהכניס אותה לחדר בסיומו של מה שדמה יותר למבצע צבאי, הגביר קול את הווליום בטלוויזיה והסביר לה: "ג'ון טרי בחדר הסמוך ואני לא רוצה שהוא ישמע אותנו...". עוד מפיה של הבלונדינית: "הוא פחד מאוד שאשתו תתפוס אותנו או מישהו מהמועדון, אבל לא הצליח להימנע מלקחת סיכונים כאלה. כנראה שזה היה חלק מהריגוש עבורו".

כאמור, גם עבור קול אין זו הפעם הראשונה שפרסומים מסוג זה מערערים את נישואיו המאושרים לשריל, זמרת מצליחה בת 26. אלא שבתקופה בה נחשפים הכוכבים האנגלים בקלקלתם בזה אחר זה, אין ספק שהרעש שמעוררת כל שערורייה שכזאת גדול פי כמה. אגב, ה'סאן' טוען שאותה מזכירה איתה בגד קול ביקשה כי שמה לא יפורסם מחשש שהדבר יביא לפיטוריה, אך חתמה על הצהרה בשבועה כי דבריה נכונים ואף חשפה בפני כתבי העיתון את רשומות הטלפון שלה, כמו גם הודעות טקסט מגונות שקיבלה מהכדורגלן.