ה"דיילי מייל": ריו פרדיננד בגד באשתו עם הדוגמנית הישראלית צליל סלע

העיתון מפרסם כי הבלם שהחליף את ג'ון טרי בתפקיד קפטן נבחרת אנגליה, בגד באשתו עם משתתפת "הדוגמניות" כשבועיים לפני חתונתו

שערורייה חדשה מאיימת לפגוע בהכנותיה של נבחרת אנגליה למונדיאל בקיץ הקרוב. כשבוע בלבד אחרי שנלקח סרט הקפטן מג'ון טרי על ידי המאמן פאביו קאפלו, שהחליט להגיב בחומרה על פרשת בגידתו של טרי באשתו עם חברו לקבוצה וויין ברידג', מקבל גם הקפטן החדש כותרות לא נעימות. ה"דיילי מייל" האנגלי פרסם היום (שבת) כי הקפטן ריו פרדיננד בגד גם הוא באשתו ואם ילדיו, עם לא פחות מאשר הדוגמנית הישראלית צליל סלע, שהשתתפה בתוכנית הריאליטי של ערוץ 10, "הדוגמניות", כשבועיים לפני חתונתו.

על פי הפרסומים פרדיננד, הידוע בחיבתו לישראל ונוהג לבקר במדינה לעיתים תכופות, בילה עם סלע בחודש יוני האחרון, בזמן שארוסתו דאז רבקה אליסון נותרה בבית באנגליה עם תינוקם ובנם בן השנתיים. ה"דיילי מייל" הוסיף ציטוטים מפי עד לבילוי המשותף של השניים במועדון: "הם רקדו ביחד וזה היה "חם", לא ריקוד מהסוג הרגיל. הם נראו כאילו הם נהנים מאוד אחד מהשנייה. לאחר מכן צליל הייתה נבוכה מאוד והכחישה שבילתה עם פרדיננד, למרות שכולם ראו אותם ביחד".

השחקן, שבעבר כבר הסתבך במספר שערוריות שבאופן מוזר נשכחו כשהגיעה העת לבחור קפטן חדש לנבחרת, עשוי להסתבך עכשיו בעצמו עם המאמן האיטלקי של הנבחרת פאביו קאפלו, שבוודאי יידרש להגיב לאירוע על ידי התקשורת הבריטית.