דינמו מוסקבה טוענת שסיכמה על העברת יוסי בניון, ליברפול: "בניון לא עומד למכירה"

דינמו מוסקבה טוענת כי סיכמה על העברת יוסי בניון תמורת 7 מיליון ליש"ט. הדובר של ליברפול הכחיש את הפרסום ואמר: "בניון פשוט לא עומד למכירה"

דובר ליברפול הכחיש הערב (רביעי) את טענותיה של דינמו מוסקבה כי סיכמה על העברתו של יוסי בניון לשורותיה תמורת 7 מיליון ליש"ט: "בניון פשוט לא עומד למכירה ואין סיכוי שיעזוב". הרוסים טענו שהעברתו של הישראלי היא חלק מעסקה שכללה את אנדריי וורונין, שעשה את אותה הדרך לאחרונה. כזכור, מוקדם יותר פורסם כי מתנהל מאחורי הקלעים מאבק בין הנהלת ליברפול למנג'ר רפא בניטס, שאינו מוכן לשחרר את הישראלי.

כזכור, הנהלת ליברפול הכחישה כבר הבוקר שבניון מוצע למכירה, אבל המנהל הספורטיבי של דינמו, קונסטנטין סרסאניה, צוטט כאומר שהעסקה סוכמה עם נציגיו של השחקן. "זה נכון שהגענו להסכם עם סוכנו של בניון, וביומיים הקרובים ליברפול תצטרך לקבל החלטה", אמר סרסאניה. כשהשלמנו את החתמתו של אנדרי וורונין, בניטס אישר את המעבר. עכשיו המנג'ר מתנגד לאבד את בניון אבל ההחלטה אינה שלו. העברת בניון תתבצע אם יוסכם על סכום ההעברה".

בניון חתם רק בקיץ על חוזה חדש באנפילד, אך העובדה שהקבוצה הודחה זה מכבר מליגת האלופות ומהגביע האנגלי, הסיכויים האפסיים לזכות באליפות הפרמיירליג ומעמדו המעורער ממילא של בניטס במועדון עשויים לשכנע את ראשי ליברפול לוותר על השחקן לטובת תזרים מזומנים. רצונה של ליברפול להתחזק בחלוץ עשוי לזרז את המהלך.