חלון ההעברות: ארסנל תציע לריאל מדריד את ססק פברגאס תמורת היגוואין

התותחנים מעוניינים בחלוץ הארגנטינאי, עליו הוצב תג מחיר של 35 מיליון יורו. צ'לסי תציע ליובנטוס 8 מיליון ליש"ט על ויצ'נזו יקווינטה. חלון ההעברות, מדור יומי

• עסקת ענק בדרך? ארסנל מעוניינת בגונזלו היגוואין ועשויה להציע לריאל מדריד את ססק פברגאס, אחריו רודפת סגנית האלופה הספרדית כבר קרוב לחצי שנה. הנהלת הבלאנקוס הבהירה שבמקרה ופברגאס לא יכלל בעסקה, מחירו של החלוץ הארגנטינאי לא ירד מ-35 מיליון יורו. פרט לכך פורסם כי התותחנים עשויים להציע 5 מיליון ליש"ט על חלוץ קלוז' לאצ'ין טראורה.

• מנג'ר אינטר ז'וזה מוריניו אישר כי פטריק ויירה יעזוב את המועדון. "צריך להודות לו על השנים באינטר, זה היה משחקו האחרון", אמר הפורטוגלי אחרי הניצחון 0:1 על קייבו. הקשר הצרפתי יחתום על חוזה לשנה וחצי במנצ'סטר סיטי, ויחזור לשחק תחת מאמנו בשנים האחרונות באינטר, רוברטו מנצ'יני.

• סוכנו של קשר ליבורנו אנטוניו קארדבה טען שאינטר עוקבת אחרי השחקן. יחד עם זאת ציין הסוכן, כי הנראזורי לא צפויים לפנות אל האיטלקי בקרוב ושלל גם שמועות על מעבר אפשרי לנאפולי.

• צ'לסי צפויה להציע ליובנטוס 8 מיליון ליש"ט תמורת החלוץ ויצ'נזו יאקווינטה. מנג'ר מוליכת הפרמייר-ליג קרלו אנצ'לוטי מעריך מאוד את החלוץ האיטלקי, שחזר לאחרונה מפציעה ארוכה, ומתלבט אם לפנות אליו כעת או בחלון ההעברות ביולי.

• גארי נוויל, מגן מנצ'סטר יונייטד, עשוי להודיע בקרוב כי יפרוש בסוף העונה. בניגוד לחבריו פול סקולס וריאן גיגס, שחידשו לאחרונה את החוזה שלהם בעונה נוספת, נוויל בן ה-34 לא קיבל הצעה כזו ועשוי להיכנע לפציעות שהשביתו אותו רבות בשנתיים האחרונות. בנוסף, סר אלכס פרגוסון חשף כי ניסה בעבר להחתים את פאולו מלדיני, בלם מילאן שפרש בקיץ האחרון.

• בירמינגהם הציעה לליברפול 10 מיליון ליש"ט תמורת החלוץ ההולנדי ריאן באבל, שלא מעוניין לעזוב אבל עשוי להידרש לעשות כן על ידי הנהלת המועדון ששקועה בחובות.