חגיגות השערים ההזויות והמצחיקות ביותר

כל אחד יכול לכבוש שער, אבל מי סיפק את החגיגות ההזויות והמצחיקות ביותר אחרי שהרשת זזה? חמשת הגדולים, מהאבקה הלבנה ועד רובוט שיצא משליטה

רובי פאולר עושה שורות בדרבי >>>

רובי פאולר סיפק רגעים בלתי נשכחים, בעיקר בליברפול. על כמה מהחגיגות שלו המשיכו לדבר הרבה אחרי ששכחו את השער שסיפק את הסיבה למסיבה. בדרבי מול אברטון ב-1999 הוא התעלה על עצמו, והסניף את הקווים בצידי המגרש אחרי שהבקיע. הסיפור בעצם התחיל בהתגרות של אוהדי אברטון, שלגלגו על הפלסטר המיוחד שלבש על אפו – שנועד לסייע בנשימה - ושרו לו שהוא "מכור". את התגובה של פאולר תוכלו לראות בוידאו. החלוץ התנצל מאוחר יותר, ונקנס ב-60,000 ליש"ט.

החברים לנבחרת משקים את גאזה >>>

מה כבר לא נכתב ונאמר על פול גאסקוין, הליצן העצוב והגוסס של הכדורגל האנגלי. ביורו 96, אחרי שביצעו את התרגיל הזה בערב שתוי במיוחד במשחקי ההכנה בהונג קונג, החליטו שחקני נבחרת אנגליה לחגוג את השער המדהים לכשעצמו של גאזה מול סקוטלנד במחווה מרגשת לשכרותו ההיסטרית. היום, כשגאזה גוסס מהתמכרות קשה לאלכוהול, זה קצת פחות מצחיק אותנו.

יש ג'וקים בברנבאו >>>

היו ימים בריאל מדריד, שבהם רוביניו, רונאלדו ורוברטו קרלוס שיתפו פעולה, ולאו דווקא במהלכים שקשורים לכדורגל. במקרה הזה החליטו שלושת הברזילאים לחגוג במחווה מיוחדת לחיה שכולנו אוהבים לשנוא – בעיקר כי היא גורמת לחברה לצרוח בבהלה ולקרוא לעזרה דווקא ברגע הכי חשוב במשחק. אולי בגלל זה החליטו יותר מאוחר לעשות ריסוס קפדני בברנבאו, ולהיפטר מהמזיקים.

לא חבל על הקרנבל? >>>

את התופעה הבאה רואים כמה פעמים בעונה: שחקן כובש שער, רץ לקהל בטירוף תוך כדי חגיגות, כשמאחוריו השופט מזמן פסל את השער והתקדם לכיוון עיגול האמצע. במקרה הזה מדובר בדידייה דרוגבה מצ'לסי, שבמשחק מול פורטו בליגת האלופות סיפק לכולנו מוסר השכל חשוב: לפעמים חייבים לחכות קצת עם החגיגות.

רובוקראוץ' >>>

הזוכה הגדול בתואר חגיגת העשור בכדורגל העולמי חייב להיות פיטר קראוץ'. החלוץ הגבוה של פורטסמות, ששיחק בזמנו בליברפול, החליט לגוון את חגיגות הכיבוש שלו בריקוד הרובוט אחרי שכבש במדי הנבחרת, והביא לגל אדיר של חיקויים והילוכים חוזרים בלתי פוסקים בטלויזיה האנגלית. הוא עוד עשה את הרובוט פעם או פעמיים, אבל מהר מאוד החליט להפסיק, וסיפר לעיתונים ש"עדיף לחתוך בשיא לפני שזה יפסיק להצחיק".