הפציעות הקשות ביותר בכדורגל

הפציעה התורנית של יוסי בניון לקראת משחק הנבחרת החזירה אותנו לפציעות הקשות ביותר בכדורגל האנגלי. אזהרה: חלק מקטעי הוידאו קשים צפיה

אין דרך חזרה >>>

ג'יבריל סיסה היה הרכש הכי גדול של ליברפול אי פעם, כשהגיע לאנפילד ביולי 2004 תמורת 14 מיליון ליש"ט. בצרפת הוא כבש 70 שערים ב-128 הופעות במדי אוקזר, בליברפול הוא הספיק לשחק 19 משחקים לפני המשחק מול בלקבורן ב-30 באוקטובר 2004, והתיקול הנוראי ההוא של ג'יימס מקאבלי. בהתחלה דובר על סוף הקריירה, אבל באפריל 2005 הוא חזר. ביוני 2006, במשחק נבחרת צרפת מול סין, סיסה נפצע שוב באופן נוראי, ושוב דיברו על סוף הקריירה, אבל אחרי 7 חודשים הוא שוב חזר. העובדה שהוא עדיין משחק כדורגל, היום במדי סנדרלנד, נחשבת על ידי הרופאים ללא פחות מנס רפואי.

אל תעזו לנסות את זה בבית >>>

ביולי 2007 הגיע אדוארדו דה-סילבה הקרואטי ממוצע ברזילאי לארסנל, כשבכל אירופה מדברים על "הדבר הבא" של ארסן ונגר. החלוץ הצעיר השתלב היטב וכבש שער מול ספארטה פראג במוקדמות ליגת האלופות, אבל בפברואר 2008 הגיע התיקול המזעזע של מרטין טיילור מבירמינגהם, שגרם לונגר לומר אחרי המשחק ש"טיילור לא צריך לשחק יותר כדורגל". אחרי שנה קשה של ניתוחים ושיקום ארוך, חזר החלוץ בפברואר האחרון מול קארדיף וכבש צמד. כבר באותו משחק הוא נפצע שוב, אבל מאז הוא שוב על הדשא.

כל כך נורא שזה עושה בחילה >>>

אחת מהפציעות הכי מפורסמות בהיסטוריה של אנגליה התרחשה בשנת 1996. קובנטרי פגשה את מנצ'סטר יונייטד, וכבר אחרי 2 דקות הגיע מפגש בין דיוויד בוסט לדניס ארווין ובריאן מקלייר, שלא נראה חריף במיוחד, אבל ריסק לחלוטין את רגלו של בוסט, וכמעט קרע לו אותה מהגוף. המשחק הופסק ל-12 דקות עד שניקו את כל הדם מהמגרש, ופיטר שמייכל, שהיה הכי קרוב לבוסט ברגע הנורא, הקיא את נשמתו מאחורי השער. שנים אחר כך סיפר השוער הדני שהפציעה הזו לא יצאה לכל ההגנה האדומה מהראש, והם נעזרו בטיפולים פסיכולוגיים בהמשך העונה. בוסט לא חזר לשחק כדורגל, אבל לפחות חזר ללכת (כשגם זה היה בהתחלה מוטל בספק), והוא מאמן היום בקבוצות מהליגות החובבניות באנגליה.

נקמת ילד קטן לא ברא השטן >>>

אולי הרגע שמסמל יותר מהכול את השנאה העצומה שמרגישים בכל אנגליה כלפי מנצ'סטר יונייטד של רוי קין. הסיפור של העבירה הדוחה הזו מתחיל ב-1997, כשקפטן מנצ'סטר הטרי תוקל על ידי אלף האלאנד מלידס, שאפילו עמד מעליו וצעק עליו שיקום. קין נפצע ולא חזר לשחק באותה העונה, אבל אירים מטורפים לא שוכחים אף פעם: 4 שנים אחר קין שוב פגש את הנורבגי, הפעם במדי מנצ'סטר סיטי, ולא עברו חמש דקות לפני שנכנס בו וגמר לו את הקריירה. שנים אחר כך, הודה קין בספרו שנכנס בהאלאנד בכוונה, אבל רבים לא מאמינים שהוא בכלל יודע קרוא וכתוב.

ממש לא בראש טוב >>>

פטר צ'ך היה על פי כל המומחים השוער הטוב בעולם, אבל באוקטובר 2006 הגיע המפגש שלו עם הברך של סטיבן האנט מרדינג. השוער הרגיש שמשהו לא בסדר, והוחלף על ידי קרלו קודיצ'ני (שנפצע מאוחר יותר באותו המשחק), ובבית החולים הוא קיבל את האבחנה הבאה – סדק בגולגולת שמאוד בקלות היה יכול להרוג אותו. כבר בינואר 2007 הצ'כי חזר, הפעם עם קסדת רוגבי על הראש, אבל היכולת היא כבר לא מה שהיה פעם.

ולסיום: פצועים בכאילו >>>

אחרי התמונות הקשות, החלטנו לסיים עם מעט חיוך בפציעות שלא באמת קרו. כל השחקנים בסרטון שלפניכם משחקים אותה, ויכול מאוד שהם באמת נפצעו, אבל רק בראש, והרבה לפני שהתחיל המשחק. תהיו לנו בריאים..

רוצים עוד?
צפו בשופטים מוכים ומכים | צפו בשערים העצמיים ההזוים ביותר | צפו בהתפרעויות של מאמנים על הקווים