אות קלון

כמו דייגו מראדונה במונדיאל 1994, גם מאיר חשב שאפשר לוותר על החוקים ולעשות צחוק מכולם. זה נגמר בהדחה משפילה. הישרדות ספורטיבית

גבירותי ורבותי, מהפך. אחרי שאיבדנו דמות מעניינת אחת, גל, לטובת הסטינגריי האכזר, הגיעה הבשורה שעוד דמות שהכניסה עניין בצורה קצת אחרת לאיי הפנינה, מאיר, מסולקת מהתוכנית.

הישרדות ספורטיבית בספורט nana 10

אהבתם אותו או לא, וסביר להניח שלא, אבל אתם חייבים להודות שסצנת ההתחרפנות שלו על אי המתים, שלוותה בנטע-לי המפוחדת שממלמלת "הוא לא שפוי", הבטיחה המון ממתקים טלוויזיוניים להמשך הדרך. אבל ממש כמו מראדונה במונדיאל 1994, שנתפס בבדיקת סמים מיד לאחר שכבש שער במשחק הראשון, מאיר עבר על החוקים ומול כולם נזרק הביתה.

עם דייגו כולנו ידענו מה הסיבה עוד לפני שזה היה רשמי, אבל ההדחה המסתורית של מאיר, השאירה רושם עז דווקא בגלל הבוז העמוק בקולו של גיא זו-ארץ כשגירש אותו. בוז שלא רואים כל יום מהמנחה הרגוע, שעד היום חשבנו שמתעצבן רק בבית על יעלי, וגם זה לעיתים רחוקות. בוז שהזכיר את שדרי הספורט של שנות התשעים שמבשרים לצופיהם המאוכזבים שמראדונה סיים למעשה את הקריירה, עם אות קלון על המצח.

ממש כמו התאום הספורטיבי שלו, גם מאיר הותיר אחריו בעיקר שמחה לאיד. כשדייגו נתפס על סמים במונדיאל ארגנטינה בכתה, אבל שאר העולם, במיוחד האנגלים, חגגו. נמאס להם שמישהו שלא נראה כמו ספורטאי עושה להם בית ספר. הם מתאמנים כל היום והוא משתזף, ואחר כך עובר אותם בקלילות על הדשא ובמועצות השבט. על מאיר רק מיכל בכתה, אבל כל השאר הרגישו כמו האנגלים ב-1994. הסיוט נגמר, והאיש הלא חכם במיוחד שגרם להם להיראות טיפשים, הלך. אנחת הרווחה הגדולה ביותר נשמעה מכיוון אריק, שהיה מבוהל ממאיר ובצדק, אחרי שהאחרון הצליח לחשוף את פרצופו האמיתי בקלות. דפ"ר או לא דפ"ר, אבל את הרופא היהיר הוא נטרל בקלות.

דייגו המשיך לשחק פה ושם אחרי ההדחה המשפילה, אבל זה לא היה אותו דבר. במשך שנים הוא ישב בבית והשמין בלי לעשות הרבה. מאיר חוזר אל חייו כעקר בית ואפשר לקוות שלא ייקח קשה את ההדחה וישמור על משקל, אבל ברגעים הקשים הוא תמיד יוכל לחשוב על גאון הכדורגל המסומם מארגנטינה, שנזרק בבושת פנים מהמונדיאל והיום הוא מאמן את הנבחרת. מי יודע, אולי יקבלו את מאיר ל"אח הגדול"? כמו שדייגו הוכיח, גם עם אות קין על המצח עדיין אפשר לחזור לעניינים.