ראול פנים

ראול סידר לריאל 0:1 על באטה בוריסוב ומקום בשמינית הגמר, ליון עלתה עם 1:2 על פיורנטינה, גם באיירן בשלב הבא אחרי 0:3 על סטיאווה בוקרשט. אלופות בתמונות

כלום לא נכנס

ממש כמו בסיבוב הקודם, ויאריאל ומנצ'סטר יונייטד הבטיחו הרבה וסיפקו 0:0 בלי הרבה ארועים. ווין רוני צלל ברחבה ולא קיבל פנדל, קאפדווילה הורחק לקראת הסיום אחרי עבירה על רונאלדו, אבל שערים, לא ראינו הערב במגרשה של הצוללת הצהובה. במשחק השני בבית, שער עצמי של קולדוול הסקוטי השלים מהפך עבור אלבורג שניצחה 1:2, ותמשיך לגביע אופ"א. בסלטיק ממשיכי להתגעגע למרטין אוניל.

באיירן במצב רוח של שערים

באיירן מינכן לא התקשה מול סטיאווה בוקרשט בגרמניה, וניצחה 0:3 קליל. ליון הגיעה לאיטליה, וניצחה את פיורנטינה 1:2 בעזרת עוד תצוגה גאונית של ז'וניניו. מירוסלב קלוזה יכול להתכונן לרצף הקטלני שצפוי לבווארים בליגה, בידיעה שהוא כבר בשלב הבא.

באירופה ארסנל מנצחת

אחרי שבוע סוער, ויליאם גאלאס הצרפתי פתח בהגנת התותחנים ועזר להם לגבור על דינמו קייב 0:1 בדרך לשלב הבא. פנרבחצ'ה הוכיחה שהיא לא בנויה לשלבים הגבוהים של המפעל אחרי ההפסד הביתי 2:1 לפורטו, שהעפילה לשמינית.

יש על מי לסמוך

ריאל מדריד הגיעה למשחק הזה לחוצה, אבל 7 דקות חלפו מהפתיחה והלב של מדריד, ראול כמובן, הרגיע את הלבנים. באטה בוריסוב היתה לא רעה וכמעט בשוותה אחרי טעות של היינצה, אבל 0:1 קטן גדול מעלה את הספרדים לשלב הבא. הביאנקונרי מטורינו כבר הבטיחו במחזור הקודם את מקומם בשמינית הגמר ואחרי הפסד הליגה לאינטר הם רק רצו לעבור את המשחק הזה ברוסיה המושלגת בשלום. ה-0:0 סיפק אותם בהחלט