איזה מלך

צמד מופלא של הנסיך אלסנדרו דל פיירו העניק ליובנטוס 0:2 במדריד מול ריאל. גיגסי הציל את פרגי, וגם פורטו חוזרת. ליגת האלופות בתמונות

תחנה אחרונה

רק אתמול סיפר לכם מיכאל יוכין על השדרוג שעשה לו אלכס פרגוסון לעת זקנה, אבל גם אם הגוף כבר לא עושה את העבודה כמו פעם - ריאן גיגס הוא עדיין האיש של מנצ'סטר יונייטד ברגעי המשבר. שער השיוויון שכבש בדקה ה-84 של ה-1:1 בסלטיק פארק, הבטיח לאלופת אירופה את המקום בשלב הבא. גם ויאריאל, שהוציאה 2:2 באלבורג, תהיה שם.

הניצוץ חזר

דווקא אחרי שנתיים איומות, ועם קמפיין בתים לא מדהים, ליון צועדת לה בבטחה אל עבר השלב הבא, כשהיא משאירה מאחוריה את פיורנטינה המאיימת. שער ממרחק של ז'וניניו - גם הוא פליימייקר מזדקן ומצטיין - היה הראשון בדרך ל-0:2 על סטיאווה. פיורנטינה סיימה רק ב-1:1 עם באיירן מינכן, ותסתפק כנראה בסריה A.

פורע שטרות

איך יסכם לוצ'ו גונזאלס את הערב הזה? הוא החל בזימון לסגל נבחרת ארגנטינה, המשיך בשער ניצחון בדקה ה-92 ב-1:2 בקייב מול דינמו שקידם את פורטו עוד צעד בדרך לשלב הבא, אבל הסתיים בהרחקה בכרטיס אדום בשל הורדת החולצה. ארסנל ופנרבחצ'ה לא התרגשו מהדרמה הזו, וסיפקו 0:0 משמים.

המושיע

לג'ורג'יו קייליני יש הרבה סיבות לחגיגה. רק לפני שבועיים היתה יובנטוס עם הפנים באדמה, קלאודיו ראניירי המתין למכתב פיטורים (לפחות מהתקשורת האיטלקית) וליובנטוס עוד המתינה ריאל מדריד האימתנית. שבועיים חלפו, ואחרי צמד ניצחונות על אלופת ספרד, פתאום יובה נראית כמו הדבר הבא. היא, והחלוץ הצעיר בן ה-34 שלה, דל פיירו שמו. זניט, שניצחה 0:2 את בוריסוב, עוד עשויה להדביק את ריאל.