שלושה בתמונה אחת

רומא ניצחה 1:3 את צ'לסי, פמגוסטה מקפריסין מתחה 3:3 את אינטר, ג'רארד שוב הציל את ליברפול וברצלונה נעצרה. ליגת האלופות - בתמונות

אדוני השופט, אינני אשם

צמד של ווצ'ניץ', שהגיע אחרי שער יתרון של כריסטיאנו פאנוצ'י הבלתי נגמר, העניקו לרומא ניצחון 1:3 על צ'לסי. לכחולים צימק ג'ון טרי, שמצא את הזמן לבקש מהשופט לחון את דקו, שהורחק מאוחר יותר. בורדו, שניצחה 1:2 בקלוז', חזק בתמונה גם היא.

שיחקת אותה, חבר

לזלזל בקפריסאים זה כבר ספורט לאומי בישראל, אבל את אנתורוזיס פמגוסטה זה לא ממש מעניין, בטח לא אחרי ה-3:3 המרשים מול אינטר. ז'וזה מוריניו ידע לפרגן למקבילו, טמורי קצבאיה, שטיפס למקום השני בבית בזכות ה-0:3 המדהים של פנאתינייקוס בברמן.

ניצח את המפלצת

פרנקו קוסטנזו רואה טלויזיה, שומע חדשות ובטח גם גולש באינטרנט, ולא קשה לדמיין על מה חלם שוער באזל בלילות האחרונים. אבל שער של דרדיוק בדקה ה-82 הקנה לקבוצה שלו 1:1 בקאמפ-נואו, שכולו סיבה למסיבה. מי שחגגה עוד יותר היא ספורטינג ליסבון, שניצחה 0:1 את שחטאר דונייצק ותעלה יחד עם הקטלונים לשלב הבא.

המושיע

ידידנו ערן צבעון, שקובע מתחילת העונה שהשנה זו השנה, לא יאהב את זה, אבל העובדה שליברפול שוב צריכה את סטיבן ג'רארד כדי להינצל מהפסד לא אומרת טובות לגבי האדומים מאנפילד. מריאנו פרניה מאתלטיקו מדריד נשבע שלא נגע בקפטן, אבל סטיבי ג'י כבש בדקה ה-95 מהנקודה וקבע 1:1. מארסיי ניצחה 0:3 את איינדהובן.