תראו, הנה המאמן של צ'לסי

אחרי הניצחון על ארסנל, נחת אברהם גרנט בארץ לקורס הפרו. הוא ניצל את הזמן בכדי לספר כמה הוא נהנה בקבוצה, והחברים שלו ניצלו את הזמן כדי לשריין אצלו מקום בביקור הבא באנגליה

מוטי פשכצקי, אתר ספורט 5, מוסיף:

אחרי הניצחון הגדול על ארסנל אתמול (ראשון), אברהם גרנט נחת הבוקר בארץ היישר להמשך שעורי קורס הפרו, ואפילו זכה לקבל כוס קפה מאלי גוטמן, מאמן הפועל ת"א.

"אני מקווה שהקפה שאלי עשה לי טוב כמו שהפועל ת"א נראית", אמר גרנט המחוייך. "כולם באו בשבילך, אתה לא מפסיק לנצח", החמיא מנג'ר צ'לסי לשייע פייגנבוים. יחד עם גרנט הגיע סיימון טיילור, יו"ר מחלקת הדוברות של צ'לסי, אשר בשלב מסויים ביקש מהמאמן להפסיק לדבר עם כלי התקשורת.

"כל הליגה האנגלית היא ליגה מרתקת", דיבר גרנט על מאבק האליפות אליו חזרו הכחולים אחרי ה-1:2 על ארסנל, "אתמול היה מעניין, היה משחק גדול מול ארסנל. תמיד טוב כשמנצחים, אנחנו מנצחים הרבה העונה. יש קונצנזוס באנגליה לפיו אני לא משיג נקודות, אבל למזלי זה לא קורה. כשאנחנו מנצחים זה דבר רגיל, ולמזלי זה הפך את הקונצנזוס לדבר מצחיק".

"אני קופץ בהרבה משחקים, זה לא לחץ שהשתחרר אלא רק שמחה", אמר על הפגנת הרגשות הלא טיפוסית בסיום המשחק, "בצ'לסי יש תמיד לחץ אבל לחץ הוא טוב. אפשר לקחת אליפות אבל יהיה קשה".

על האיומים על חייו לאחרונה אמר המנג'ר: "אני לא רוצה להכניס לאנשים רעיונות אז אני לא רוצה לדבר על זה. אלו דברים שקורים. הם לא מטרידים אותי או את המשפחה שלי".

"ישראל היא המקום שלי. באתי מפה", התייחס המאמן לאפשרות שישוב לאמן בארץ, ולא שכח גם את טל בן חיים, "אני תמיד אוהב לבוא לפה ואשמח לחזור בעתיד לכדורגל שלנו. טל עשה עבודה מצוינת אבל הוא לא בא כשחקן הרכב אלא כשחקן שכשנצטרך אותו הוא יעזור לנו. הוא עזר לנו מאוד כשהיינו צריכים אותו אבל היום כל הבלמים כשירים ובריאים, ולכן הוא מתקשה למצוא את מקומו בהרכב. זה טבעי והוא ידע את זה מראש. בסך הכל אנחנו מאוד מרוצים ממנו".

"היחסים שלי עם שחקני צ'לסי מצויינים ולא קורה כלום. יש המצאות שאני אפילו לא יודע אם לקרוא להן יצירתיות או לא. יום אחד שיש מריבה בחדר ההלבשה כשחדר ההלבשה היה שקט כמו אני לא יודע מה. זה חלק מהעניין ואנחנו לא מתייחסים לזה".

יוסי מזרחי, המאמן בקפריסין, לא הגיע לקורס היום אך קיבל אישור.