בלבול: "שטרסבורג חזקה, סומך על השחקנים"

צפו: מאמן חיפה לקראת משחק החוץ בצרפת. חזיזה תורגל בהרכב

(הווידאו באדיבות מכבי חיפה)


כשכל הסיכויים נגדה, מכבי חיפה תעלה מחר (חמישי, 21:45) למשחק הראשון בסיבוב המקודמות השני של הליגה האירופית מול שטרסבורג הצרפתית. הקבוצה יצאה כבר אתמול לצרפת עם כל הסגל כדי לקיים שני אימונים, אתמול ואחד מסכם היום באצטדיון בו ייערך המשחק.

"שטרסבורג היא ההגרלה הקשה ביותר שיכולנו לקבל", אמר מאמן הירוקים, מרקו בלבול במסע"ת לקראת המשחק. "היא מגיעה מהליגה הצרפתית, שהיא קשה ותחרותית מאוד, אבל את הסגנון שלו לא נשנה, ונבוא לשחק כדורגל טוב ונכון. אני סמוך ובטוח שהשחקנים יתנו הכל כדי שנחזור עם תוצאה טובה".


באשר לשיטת המשחק של היריבה הצרפתית, בלבול אמר: "נצטרך להיות מוכנים לכל שיטה, אבל מה שיקבע זה הסגנון. שטרסבורג קבוצה שלוחצת גבוה וחזק, כי יש להם חלוצים מאוד מהירים שמקבלים כדור לעומק. אני סומך על השחקנים שייתנו מאמץ אדיר, כדי לצמצם פערים מול יריבה באמת חזקה עם אצטדיון מלא".


בנוסף, בלבול התייחס גם למצב הסגל: "קיוויתי שנהיה מוכנים, אבל קשה להשלים סגל בסוף יולי ואנחנו זקוקים לסבלנות. כמונו, גם שטרסבורג עוד תתחזק. יש לנו שחקנים צעירים שאני סומך עליהם, ראינו את העבודה שהם עשו נגד הסלובנים, וננסה לחזור עם תוצאה טובה הביתה". בנוסף, במסע"ת דיבר גם המגן הימני, ארנסט מאבוקה שאמר: "שטרסבורג היא פייבוריטית, אבל אנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים, בתקווה להשיג תוצאה טובה לקראת שבוע הבא".


כ-500 אוהדים ירוקים צפויים להגיע כשהמטרה של מרקו בלבול מובנת, להעביר את ההכרעה לסמי עופר. "לא צפוי להיות משחק יפה לעין. משחקים רק על תוצאה", אמר אחד השחקנים. המאמן החליט שלא לפרסם את הסגל למשחק אתמול ויעשה זאת רק בסמוך למשחק כדי לשמור על כולם ברמת מוכנות גבוהה. דולב חזיזה תורגל בהרכב על חשבון מקסים פלקושצ'נקו אחרי שאתמול האחרון תורגל ב-11. שוב נראה כי יהב גורפינקל ושי בן דוד לא יתלבשו.

במכבי חיפה אישרו את המגעים עם ג'ון אוגו. הקשר שסיים חוזה של חמש עונות בהפועל ב"ש סיפר לחבריו כי אלון חרזי יצר איתו קשר. אוגו, שנמצא בניגריה אחרי השתתפותו באליפות אפריקה, מחזיק בהצעות גם מערב הסעודית וה-MLS ולא ממהר לקבל החלטה.


במועדון סיפרו שג'ורג' מנדז'ק עדיין בתמונה, אבל אם לא יפחית מדרישותיו ויקבל את ההצעה שהוגשה לו אז, הקמרוני לא ימשיך ללבוש ירוק. מנדז'ק אמור לנחות בפראג בשבת כדי לנסות ולהגיע להסדר על שחרורו בחינם מספרטה אחרי פסיקת אופ"א בעניינו.


בנושא אחר, בספרד מדווחים כי בלם סראגוסה, דיוגו ורדאסקה, מועמד להגיע לקבוצה. גם קלוז', לודוגורץ ואפואל ניקוסיה בעקבותיו. מדובר בבלם פורטוגלי בן 22, שגדל במחלקות הנוער של פורטו ובואבישטה, ושיחק בנבחרות הצעירות של הסלסאו. בשנה שעברה הוא ערך 30 הופעות במדי סראגוסה בליגה הספרדית השנייה ואף כבש שלוש פעמים.


הרכב משוער: גיא חיימוב, ארנסט מאבוקה, עופרי ארד, רמי גרשון, אעיד חבשי, רז מאיר, נטע לביא, יובל אשכנזי, מקסים פלוקשצ'נקו (דולב חזיזה), מוחמד עוואד, ירדן שועה.