טל כחילה סיכם באטרומיטוס היוונית לשנתיים

פרסום ראשון. אקס בית"ר מצא בית: שמח להגיע לקבוצה מפוארת

טל כחילה הפך היום (שלישי) באופן רשמי לליגיונר. הבלם, שעזב את בית"ר ירושלים, סיכם לשתי עונות בשורות אטרומיטוס היוונית, שסיימה בעונה החולפת במקום הרביעי בליגה עם הכרטיס לסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית.


כחילה יקבל בעונתו הראשונה 140 אלף יורו, ובעונה השנייה שכרו יגדל ל-170 אלף יורו. הסיבה לכך שכחילה חיפש קבוצה בחו"ל ולא בישראל היא משום שבית"ר דרשה דמי השבחה גבוהים עבורו. לפיכך, הוא טס בחשאי עם אביו, אהוד כחילה, כדי למצוא קבוצה שתתאים לו.


כחילה אמר לערוץ הספורט: "אני שמח להגיע לקבוצה מפוארת ביוון. מבחינתי הכי חשוב היה לצאת לקבוצה שיש לה מטרות ומתמודדת באירופה, ואת זה השגתי. הם מתמודדים במוקדמות הליגה האירופית. כאשר הבנתי שבארץ דמי ההשבחה כנראה הפילו עסקאות עם שרציתי מאוד להגיע אליהן, לא הייתה לי ברירה. אני מקווה לעשות עונה טובה, זה אתגר גדול בשבילי, אני דרוך ומוכן לאתגר ומקווה להצליח ולהרשים".


אטרומיטוס, כאמור, תחל את העונה בניסיון להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית. בסיבוב השני של המוקדמות היא תפגוש את המנצחת בהתמודדות בין קרקוביה הפולנית לדונאיסקה סטרדה מסלובקיה. המשחקים ייערכו ב-25 ביולי וב-1 באוגוסט.


אטרומיטוס בשנים האחרונות ביסס את עצמו בצמרת הליגה היוונית, אך מעולם לא זכה בתואר. הקבוצה הגיעה למקום השלישי בעונת 2012/13 וגם הפסידה פעמיים בגמרי הגביע במדינה ב-2011 ו-2012.