"לב"ש יש שם טוב באירופה. נבוא כאנדרדוג"

קפטן לוגאנו, סבאטיני, לערוץ הספורט: "קשה לשחק בטרנר"

עבור הציבור הישראלי הקבוצה הכי נוחה שהוגרלה בביתה של הפועל באר שבע בליגה האירופית היא  לוגאנו. הקבוצה הקטנה שנמצאת במקום השישי בלבד בליגה השוויצרית היא הכל חוץ משם נוצץ, אבל כמו שמאריבור לימדה אותנו, לא כל מה שלא נוצץ, לא יכול להפתיע. מלך השערים של הקבוצה, ארמנדו סאדיקו, הספיק לעזוב, כשגם אופיר מזרחי חזר לישראל. אחד מהשמות הכי בולטים שנשארו בסגל של המועדון שסיים בליגה השלישית אשתקד הוא הקפטן, ג'ונתן סבאטיני.

הקשר האיטלקי/אורוגוואי פתח את עונתו השביעית בלוגאנו, בה הפך לקפטן ולאהוב האוהדים. 156 הופעות ו-24 שערים יש לו בתקופה הזאת, כאשר רק לאחרונה הוא חזר מהפציעה ממנה סבל בפתיחת העונה. ביריבת ב"ש מבינים את פערי הרמות בין המועדונים, אבל יחד עם זאת בטוחים שהם יכולים להפתיע גם באצטדיון טרנר הביתי. רגע לפני המפגש של הדרומיים בליגה האירופית, קפטן לוגאנו, סבאטיני, שוחח עם ערוץ הספורט וסיפר על הכבוד שהוא רוחש לב"ש, מה הוא יודע על הכדורגל בארץ ומי הקבוצה אותה מעודד בליגת העל?


"כשהוגרלנו מול ב"ש, הדבר הראשון שעלה לי בראש זה המשחק שלה מול אינטר בשנה שעברה", סבאטיני סיפר, "זה היה ניצחון של דוד על גוליית. אחרי המשחק הזה לב"ש כבר יש שם באירופה שכולם יודעים להעריך. זו לא עוד קבוצה וחייבים לתת לה כבוד".

אם לומר את האמת, סבאטיני מודה שהוא לא מכיר לעומק את הסגל על ב"ש, אותו הוא צפוי ללמוד ביממה שעד המשחק: "ב"ש היא קבוצה פיזית ויש לה שחקנים עם הרבה ניסיון. לא חושב שזו קבוצה של שחקן אחד, אלא כזאת שיש לה תלכיד קבוצתי טוב, בו השלם גדול מסך חלקיו".


האיטלקי/אורוגוואי סיפר שלצד ההצלחה של ב"ש, הדבר שהכי מזוהה איתו עם כדורגל ישראלי בכלל נמצא כרגע בבית"ר ירושלים: "אני אוהד ליברפול ויוסי בניון הוא כזה שעשה שם טוב לכדורגל ישראלי. ראיתי אותו במשחק האחרון של ישראל מול איטליה והתמוגגתי. כיף לראות אותו".


בסיום, הקפטן של הקבוצה משווייץ, הבהיר שלדעתו לב"ש יש יתרון לקראת המפגש הקרוב: "ללוגאנו אין ניסיון בינלאומי ואילו לב"ש בהחלט יש. זה הולך להיות משחק מאוד קשה מבחינה מנטאלית. אופיר מזרחי חבר טוב שלי והוא סיפר לי שאצטדיון טרנר הוא מאוד ביתי ושב"ש קבוצה טובה. זה לא יהיה קל. נבוא כאנדרדוג, אבל אנחנו מוכנים ובכושר פיזי טוב. להערכתי הבית הזה שקול וכל קבוצה יכולה לעלות לשלב הבא".






Great win great game !!! Forza lugano !!! #fclugano


A post shared by ofirmizrachi (@ofirmizrachi) on