לראות את המונדיאל מהיציע

חברת "קוקה-קולה", נותנת החסות הרשמית למשחקי המונדיאל, מכריזה על פעילות רחבת היקף שבסופה יטוסו 6 ישראלים מאושרים לצפות בחוויית הכדורגל הנחשקת ביותר בעולם, משחק גמר המונדיאל, הישר מהיציע בריו דה ז'ינרו

דגל ברזיל מונדיאל 2010
ברזיל אלופה לא רק בכדורגל | צילום: ללא קרדיט

חברת "קוקה-קולה", נותנת החסות הרשמית למשחקי המונדיאל, יוצאת בפעילות הקוראת לצרכנים לאסוף סמלי נבחרות המשתתפות במונדיאל ולהשתתף בהגרלה שתזכה ששה מהם בצפיה במשחק הגמר של המונדיאל בריו דה ז'נרו.

 

במהלך החודשים מאי ויוני יודפסו סמלי דגלי הנבחרות המשתתפות בטורניר על גבי התוויות והפחיות של המותג. הצרכנים שיאספו את דגלי המדינות יוכלו לזכות במתנות שיוצרו במיוחד עבור קוקה-קולה למשחקי המונדיאל ולקבלם עד דלת הבית, וזאת בהתאם לכמות הדגלים שצברו. מתוך המוני המשתתפים הצפויים, רק הששה שיאספו את כל 20 הדגלים, יטוסו לברזיל לראות את גמר המונדיאל מהיציע בריו דה ז'ינרו.

המונדיאל, אירוע הספורט החשוב בעולם, מתקיים פעם בארבע שנים ונמשך חודשיים, מרתק אליו עשרות מיליוני אוהדי ספורט ברחבי העולם. תחילת המשחקים ב- 12 ביוני, בריו דה ז'נרו -ברזיל.

אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של חברת "קוקה קולה ישראל" מוסר: "חברת קוקה-קולה גאה לקחת חלק באירועי הספורט הגדולים בעולם, המסמלים אופטימיות, בינלאומיות ושמחת חיים ומתחברים לערכי מותג קוקה קולה. משחקי המונדיאל הם פסגת החלומות והשאיפות של מיליוני אוהדים ושחקני כדורגל בכל העולם, ואנו שמחים לחגוג עם עשרות אלפי האוהדים בישראל".