מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה הביסה 0:4 את גלנטורן

אחרי השישייה במשחק הראשון, למכבי חיפה לא היה הרבה מה לחפש מול גלנטורן, פרט אולי לירו בלו שכבש צמד בדרך ל-0:4 קליל בבלפאסט. מול אקטובה הקזחית ביום שלישי זה אמור להראות אחרת. צפו בתקציר

מכבי חיפה השלימה הערב (רביעי) ניצחון כפול וחד על גלנטורן בדרך לסיבוב המוקדמות השלישית של ליגת האלופות. אחרי ה-0:6 במשחק הראשון, הירוקים הוסיפו 0:4 כדי להגיע למאזן דו ספרתי וכעת הם בדרך למפגש כפול מול אקטובה הקזחית, שהשיגה ניצחון כפול משלה.

ירו בלו, שקיבל את ההזדמנות בהרכב עקב כך שיניב קטן נשאר בארץ עם פציעה, כבש צמד (9,53). פיטר מסיללה ושלומי ארבייטמן הוסיפו את השניים האחרונים. אייל גולסה וירו בלו עלו בהרכב על חשבונם של מוחמד גדיר ויניב קטן, שנותר בארץ עם פציעה קלה בשרירי הבטן.

כבר בדקה התשיעית קיבלנו תזכורת להבדלי הרמות בין הקבוצות. ירו בלו השתלט יפה על כדור עומק וניצל יציאה רעה של מוריס על מנת לעקוף אותו ולגלגל לרשת - 0:1 למכבי חיפה.

בדקה ה-22 התקפה יפה מאוד שהתחילה מפיטר מסיללה בצד שמאל, הסתיימה עם בעיטה טובה של רפאלוב מ-17 מטרים. הפעם מוריס ניפק הדיפה מצויינת לקרן. בדקה ה-53 הגיע השני של הירוקים. פיטר מסיללה פרץ משמאל ושלח רוחב, החלוץ דחק מקרוב - 0:2 לחיפה.

בדקה ה-62 הגיע השלישי, כאשר הפעם מסיללה התכבד בכיבוש אחרי התקפה שהחלה מצד ימין. את הניסיון הראשון מוריס הדף, בשני הוא כבר נכנע - 0:3 למכבי חיפה.

בדקה ה-90 הגיע הרביעי. שלומי ארבייטמן ניצל הדיפה לא טובה של מוריס לבעיטה של גדיר ודחק מקרוב לרשת החשופה - 0:4 למכבי חיפה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, דקל קינן, ז'וזה טקסיירה, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה (גוסטבו בוקולי 46), בירם כיאל, ליאור רפאלוב, אייל גולסה (מוחמד גדיר 63), ולדימיר דבאלישווילי, ירו בלו.

* אקטובה השלימה ניצחון כפול על FH האיסלנדית. אחרי 0:4 במשחק הראשון, אלופת קזחסטן ניצחה 0:2 בביתה.