"היה קל ממה שציפינו"

בלם מכבי חיפה, דקל קינן, משחרר אויר לאחר הניצחון 0:6 על גלנטורן במוקדמות ליגת האלופות. רפאלוב: "אולי עכשיו הקהל יקנה מנויים". צפו בתגובות

(סטילס: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5)

תומר לוי, אתר ספורט 5, מוסיף:

פתיחה יותר חלקה מזו לעונה האירופית, מכבי חיפה באמת לא היתה יכולה לבקש. חניכיו של אלישע לוי השפילו הערב (רביעי) 0:6 את גלנטורן במשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השני בליגת האלופות. ולדימיר דבלשווילי (צמד), רפאלוב, קטן, גדיר וארבייטמן התעללו בצפון-אירים החביבים וכעת הגומלין בשבוע הבא הוא בחזקת אקדמי בלבד. ביום שישי תיערך הגרלת שלב המוקדמות השלישי בניון, שוויץ.

יניב קטן סבל מכאבים בשרירי הבטן במהלך המשחק. נכון לעכשיו, אין שינוי בעמדה לפיה הוא לא יעבור ניתוח. בהנהלה ובצוות המקצועי שוררת, כמעט מיותר לציין, שביעות רצון גדולה מאוד מהבכורה של דבלשווילי.

"אמנם זה משחק אחד אבל היה אפשר להתרשם מהאיכויות", אמר אלישע לוי בסיום, "דבלשווילי יודע לעשות הכול, הוא טכני, יש לו מחשבה ותנועה טובה. יכולנו לראות שהוא שחקן טוב. לבלם לא היתה הרבה עבודה אבל ראינו שיש לו טכניקה. הוא לא בא בכושר משחק אבל רואים שהוא טוב".

"נסיים את העבודה שלנו רק כשנעבור את המשחק השני. יש לנו תוצאה טובה, אבל יש עוד משחק. נבוא ונעשה את העבודה". לוי העדיף שלא להתייחס לחולשה ההיסטרית של גלנטורן: "אני מעדיף לתת את הקרדיט לקבוצה שלנו. היה קשה כשהם צופפו וידענו לעשות את זה חד וחלק".

המאמן לא התחייב על תוספות נוספות לסגל: "לא עשינו הרבה שינויים, הבאנו שחקנים שהיינו זקוקים להם. יש לנו עוד הרבה צעירים טובים ואם נצטרך נקודתית, נוסיף שחקן או שניים".

דקל קינן הוסיף: "היה משחק טוב מאוד שלנו. אף אחד לא ציפה לשש אפס, אבל היריבה היתה חלשה וזה היה יותר קל ממה שציפינו. יכול להיות שהיה בלבול והם בכלל נמצאים כאן בשביל המכביה".

ליאור רפאלוב אמר: "המשחק היה מאוד חשוב כי זה משחק ראשון וזה אף פעם לא קל. אני שמח שהתפוצצנו במחצית השניה. טוב שהקהל נהנה, אולי יקנו עכשיו יותר מנויים. זו בהחלט פתיחה מצויינת".