מוקדמות ליגת האלופות: מכבי חיפה הביסה את גלנטורן 0:6

במכבי חיפה חששו מהמפגש מול גלנטורן במוקדמות ליגת האלופות, אבל על הדשא הם הפגינו עליונות מוחלטת בדרך ל-0:6 מול הצפון אירים, שהעבירו את השבוע בעישון סיגריות. דבאלשווילי כבש צמד, רפאלוב, קטן, ארבייטמן וגאדיר השלימו את החגיגה. צפו בתקציר המשחק

התקציר באדיבות אתר ספורט 5 (סטילס: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5)

המסע של מכבי חיפה לשלב הבתים בליגת האלופות החל הערב (רביעי) עם 0:6 פשוט, שלא לומר קל, שלא לומר קליל, על גלנטורן הצפון אירית בקרית אליעזר במשחק הראשון במסגרת המפגש הכפול בסיבוב המוקדמות השני.

דקל קינן: "היה קל ממה שציפינו". צפו בתגובות

ליאור רפאלוב, יניב קטן, שלומי ארבייטמן ומוחמד גאדיר הצעיר שקיבל קרדיט בהרכב מאלישע לוי כבשו לירוקים. עד כאן מוכר? יפה. האחראי לצמד המשלים היה לא אחר מאשר ולדימיר דבאלשוילי, החלוץ שהוחתם רק השבוע ופרע שני שטרות ראשונים, אגב, לצד יכולת לא רעה בכלל.

ואי אפשר בלי פסקה על הצפון אירים. חבר'ה סימפטיים? אולי. אנשים טובים? אולי. שחקני כדורגל? אין מצב. שחקני חיפה דיברו כל השבוע על הימנעות מאופוריה, אלישע לוי לא התרגש מכך שיריביו עישנו סיגריות באימון המסכם, אבל על הדשא זה נראה רע מבחינת האורחים, לעיתים אף מביך. לפחות הפרס של הירוקים הוא טיול לבלפסט הנפלאה בשבוע הבא. מגיע להם.

בדקה ה-8 קטן סידר מסירה יפה לדבאלשוילי שבעט מ-18 מטרים כדור שחלף ליד המסגרת. חיפה נראתה רדומה מעט, אבל בדקה ה-23 רפאלוב שיגר פס רוחב, שגאדיר פיספס רק במילימטרים. בדקה ה-34 גאדיר השתחרר נפלא ובעט טיל למשקוף. בדקה ה-36 הירוקים מצאו את הרשת. הרמה של קטן יצרה ערבוביה ברחבה, בסופה גילגל רפאלוב פנימה. 0:1 לחיפה.

המחצית השניה היתה המשך ישיר לראשונה. האלופה הישראלית לא הרשימה, אבל הצפון אירים היו מזוויעים. קטן הוסיף את השני של המארחת בדקה ה-52 אחרי מבצע אישי נפלא. 0:2. בדקה ה-58 גם ולדימיר דבאלשוילי הצטרף לחגיגה, כשנגח את השלישי מבישול יפהפה של גאדיר. 0:3. בדקה ה-81 השלים הרכש הגיאורגי צמד אחרי בישול מצוין ממשומר על חצי מגרש. 0:4. ה-0:5 הגיע דקה לאחר מכן עם שער נגיחה מארבייטמן. המבשל: שוב משומר. בדקה ה-89 גאדיר הבקיע את השישי מבישול של בוקולי, ומול הגנה מאוד מבולבלת.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, ז'וזה טשיירה, דקל קינן, פיטר מסיללה; בירם כיאל, ג'ון קולמה (אייל גולסה/56), ליאור רפאלוב (גוסטבו בוקולי/61), מוחמד גאדיר, יניב קטן (שלומי ארבייטמן/72); ולדימיר דבאלשוילי.

גלנטורן: אליוט מוריס, קולין ניקסון, קייל ניל, ריצ'ארד קלארק (דין פיצ'ג'רלד/69), פול לימן, שון וורד, דריל פורדייס (אנדרו הול/80), גארי המילטון, אנדרו ווטרוורת', ג'יימס טיילור, ג'וני בלק.
שופט: אלכסיי ניקולאב (רוסיה).