7 בום

זו היתה אמנם עונה בינונית, אבל היו בה שבעה משחקים גדולים שבישרו על המפנה, והכתירו את האלופה. צפו בסיפורים והתקצירים בדרך לעוד אליפות ירוקה

מחזור 7: מכבי חיפה - מכבי תל אביב 2:3 >>>

מכבי תל אביב הגיעה לקרית אליעזר למה שפעם היה משחק עונה, אבל מצאה את עצמה נקלעת לפיגור גדול אחרי תצוגת כדורגל של מכבי חיפה, תחת הגשם השוטף. שני שערים מהירים של מכבי תל אביב רק צימקו את התוצאה וקבעו כיוון: הירוקים רצים לאליפות, הצהובים לעוד עונה שעדיף היה לשכוח.

מחזור 9: מכבי חיפה - מכבי נתניה 3:2 >>>

מכבי נתניה גמגמה את דרכה בצמרת, ובחיפה ראו במפגש עם לותר מתיאוס הזדמנות טובה לקצת אבק כוכבים בדרך להגדלת הפער בפסגה. אלא שמשחק טקטי גדול של הגרמני, כולל שלוש עקיצות של סגנית האלופה, השאירו את חיפה המומה עם הפסד ביתי. לותר מתיאוס כאן, וברצינות.

מחזור 13: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:2 >>>

המשחקים בין הירוקים לאדומים בקרית אליעזר היו בדרך כלל הצגות של הקבוצה הביתית, אלא שהפעם הפתיעו האדומים פעמיים, בדרך לניצחון שיכול היה לפתוח מחדש את המאבק בצמרת. אלא ששער מנבדל של שלומי ארביטמן ונגיחה של שי מימון קבעו שיוויון בעוד משחק דרמטי.

מחזור 19: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:4 >>>

האדומים המשיכו ביכולת הטובה שלהם, כשמולם האלופה היוצאת, שעלתה בהרכב הרפתקני בניסיון להשיג ניצחון שיחזיר אותם למרוץ. התוצאה היתה קטסטרופלית מבחינת ראובן עטר: רביעייה מדהימה של האדומים, שהצהירו בפה מלא: אליפות? גם אנחנו רוצים!

מחזור 22: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב 3:1 >>>

אחרי שני נצחונות קלילים בדרבים הקודמים, הגיעו האדומים לדרבי שיקבע את לוח המשחקים של הסיבוב השלישי, ופתחו אותו בפיגור מהיר אחרי שער עצמי מטופש של וינסנט אניימה. אלא ששער שיוויון עם השריקה למחצית החזיר אותם לעניינים, בדרך למחצית שניה קלילה וסיום מתוק.

מחזור 23: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב 1:2 >>>

המקום השני שלח את הפועל תל אביב למשחק חוץ קשה בטדי, שם המתינה לה בית"ר ירושלים בכושר שיא ועם רצון עז לנקום את הרביעייה מבלומפילד. שער עצמי של עומרי קנדה ועוד אחד של ברוכיאן מול אניימה ההמום קבעו 0:2 מהמם לבית"רים, כשלהפועל נותר רק להציל מעט מהכבוד.

מחזור 31: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:1 >>>

אחרי שפישלה מול סכנין, ידעה הפועל תל אביב שרק ניצחון במשחק העונה בחיפה יחזיר אותה לקדמת המרוץ לאליפות. אבל איזה ניצחון ואיזה נעליים: הצגה חיפאית בראשות יניב קטן, מול חולשה כללית של האורחים, הסתיימה בניצחון צודק: מכבי חיפה אלופה.

כל תקצירי הוידאו באדיבות אתר ספורט 5 www.sport5.co.il