יניב קטן לאחר הניצחון במשחק העונה: "זו תהיה האליפות הכי מתוקה"

קפטן מכבי חיפה יניב קטן יודע שהקבוצה שלו לא תאבד את האליפות לאחר הניצחון 0:1 על הפועל ת"א. וינסנט אניימה: "אנחנו לוזרים". צפו בסיכום המשחק

תומר לוי ומוטי פשכצקי מאתר ספורט 5 מוסיפים (סטילס: ניר בוקסנבאום אתר ספורט 5):

הרבה חגיגות, חיבוקים, קריאות שמחה ובעיקר אנחות רווחה. אנשי מכבי חיפה, אחרי הניצחון 0:1 על הפועל ת"א, יודעים שהעונה הזו, שהחלה בלי הרבה ציפיות, נמשכה עם הרבה ביקורת והרבה לחץ, יכולה להסתיים בצורה הכי מתוקה שאפשר - אליפות, ואולי גם דאבל.

מכבי חיפה ניצחה במשחק העונה 0:1 את הפועל ת"א והבטיחה כמעט סופית את האליפות. צפו בתקציר

בעקבות התוצאה והאליפות הקרבה, התקבלה החלטה סופית אצל הבעלים יעקב שחר, לממש את האופציה של המאמן אלישע לוי לעונה נוספת. פרטי החוזה בין הצדדים ייסגרו בקרוב, אחרי ההסכמה ההדדית.

"עשינו צעד מאוד משמעותי לקראת התואר", אמר בסיום אלישע לוי, "אפשר לשמוח אבל צריך להשלים את המשימה. כשאתה מגיע לשלב כשזה, שאפשר לקחת דאבל, אתה מרוכז ועושה את מה שצריך".

לוי דיבר על הלחץ: "תמיד מצפים מחיפה לנצח אבל ידענו לבוא למשחק הכי חשוב של העונה, ללחוץ את הפועל ת"א, להגיע לאינספור הזדמנויות, לעומת הפועל ת"א שהתקשתה להגיע למצבים. שיחקנו מצוין ונראינו כמו מכבי חיפה האמיתית".

"אנחנו נעשה הכל כדי להביא דאבל, המועדון הזה זכה בהרבה דברים וקשה לרגש אותו, אבל כשאתה כל כך קרוב, זה מרגש".

המצטיין במשחק, יניב קטן, בדרכו לחגוג אליפות שישית בחיפה: "זו תהיה האליפות הכי מתוקה, כי היא הלכה כל כך קשה. כל הדרך אמרו שלא מגיע לנו וזה הופך את ההישג הזה לגדול יותר".

"התרגלתי כבר לביקורת עליי, הבנתי שאני לא צריך להוכיח לאף אחד חוץ מלמאמן שלי ולקהל שלי. ראו היום שאנחנו קבוצה עם פוטנציאל, באמת שאני לא יודע עד עכשיו אבל הגענו ברגע הנכון".

קטן פירגן למאמנו: "מגיע לו כל כך לחגוג אליפות בעונה הראשונה כמאמן. הוא עשה דרך מדהימה ובניגוד למה שאנשים אמרו".

דקל קינן אמר: "הוכחנו מי הקבוצה הכי ראויה בארץ ומי זו שצריכה לקחת אליפות. יותר מזה לא צריך להוסיף".

אלון חרזי: "משחק מצוין שלנו, הוכחנו שאנחנו ראויים אבל שום דבר לא גמור. יש לנו שבוע קריטי".

הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר אמר בסיום: "שיחקנו כמו אלופים. היה כיף מאוד לראות את השחקנים, אני מאוד מרוצה". לשחקניו אמר שחר: "שיחקתם בצורה טובה מאוד. אני גאה בכם. העלמתם את הפועל ת"א ועשיתם את זה בלי המפציץ שלנו משומר. אבל אני אומר לכם שהעבודה לא הסתיימה, צריך להשלים את האליפות ולקחת גם גביע".

גוסטבו בוקולי, שנפצע במשחק והוחלף, עבר צילום שלא גילה דבר, והוא צפוי להיות כשיר למשחק הבא של הקבוצה, מול מכבי נתניה בחוץ.

כפי שניתן היה לצפות, מצב הרוח בחדר ההלבשה האדום בסיום לא היה חיובי, בלשון המעטה. השוער וינסנט אניימה, שנתן משחק שיא, התרגז, זרק בקבוק ואמר: "אנחנו לוזרים, יש פה אנשים פחדנים. אף אחד לא בא לקבל כדור. ניר דוידוביץ' לא קפץ פעם אחת". אניימה דיבר גם אל שחקנים ספציפיים, וצעק על המחליף ויקטור מרעי: "איך אתה לא עולה למעלה?". מרעי לא הגיב.

אחרי הדברים האלה ניסה הקפטן וואליד באדיר להרגיעו וצעק: "כולכם תירגעו, המשחק נגמר. אל תאשימו פה שחקנים אחרים". אחרי דבריו של הקפטן דימיטאר טלקיסיקי אמר: "חבל שבאנו לכאן בכלל אם כך נראינו. שיחקנו כאילו נשארנו בבית".

מחוץ לחדר ההלבשה, אלי גוטמן התייצב מול המיקרופונים ואמר: "לא שיחקנו טוב היום, למעט בדקות של פתיחת המשחק. יש ימים ששום דבר לא הולך ולצערי זה נפל ביום הזה שהיה יום מאוד חשוב מבחינתינו. דווקא עכשיו אני רוצה להגיד שאני עדיין מעריך מאוד את כל מה שהשחקנים שלי עשו העונה".