אלי גוטמן: "ניסע לחיפה כדי לנצח"

מאמן הפועל ת"א, אלי גוטמן, כבר חושב על משחק העונה לאחר התיקו 1:1 עם בני סכנין. ערן קוליק: "היינו טובים בהגנה, אבל גרועים בהתקפה". צפו בסיכום המשחק

מוטי פשכצקי ותומר לוי מאתר ספורט 5 מוסיפים (סטילס: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5):

"חבל, אבל שום דבר לא נגמר", אמר ביבראס נאתכו בסיום ה-1:1 של הפועל ת"א מול בני סכנין. "אין ברירה, צריכים לנצח בחיפה. אנחנו עם הפנים קדימה, האליפות עדיין לא הוכרעה ואני עדיין מאמין בנו".

הפועל ת"א ובני סכנין נפרדו בתיקו 1:1. צפו בתקציר; למה גילי ורמוט לא פורץ?

במועדון לא מבינים איך שובץ הקוון שמואל שטייף, הגר בטבעון ומשתייך לאזור הצפון באיגוד השופטים, למשחק של קבוצה המתמודדת מול מכבי חיפה על האליפות. "כולנו ראינו, כמו כל המדינה, שהשחקן של סכנין היה באופסייד ברור", רטנו האדומים בעקבות השער של מהראן אבו ריא.

"היה אופסייד וחבל שהשופט לא ראה. זה היה ברור גם לנו השחקנים", הוסיף נאתכו, והתייחס למשחק: "לא שיחקנו טוב במחצית השנייה ולא הגענו למצבים. כשכבר הגענו למצבים, מאיר כהן היה שם".

בסיום המשחק, כשהשחקנים יצאו למכוניות, אחד האוהדים קילל את סמואל יבואה. וינסנט אניימה שהיה אתו השתולל מזעם: "אמא שלו מתה, תנו לו זמן. תהיו סבלניים, הוא רוצה את טובת המועדון".

אלי גוטמן הגן על חניכיו: "בן לוז משחק עם זריקה וקצת קשה לו. השחקנים האלה הביאו אותנו עד הלום, אנחנו לא מרימים ידיים". עשרות אוהדי הפועל ת"א חיכו בסיום למאמן, ליוו אותו לרכבו ועודדו אותו.

אוהדי הפועל ת"א קיללו בסיום את עדן בן בסט, שיחזור בעונה הבאה למכבי חיפה, ושאלו את גוטמן: "למה נתת לשחקן כזה להיכנס, הוא לא עשה כלום". האוהדים פנו גם לאלי טביב, שהגיע למשחק, ושאלו אם הוא מצטרף לקבוצה בעונה הבאה. טביב השיב בחיוך: "חכו ותראו".

בני סכנין תקעה טריז בשאיפות האליפות של הפועל תל אביב כשהצליחה להוציא 1:1 בבלומפילד. בעקבות הנקודה שהוסיפה למאזן, טיפסה סכנין למקום התשיעי בטבלה והיא מרוחקת כבר שש נקודות מהמקום האחרון וארבע מהמקום ה-11 שמוביל למבחנים נגד הירידה כל זאת כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה.

במחצית המשחק צעק מאמן סכנין, ערן קוליק, על עלי עותמן ואמר לו: "הגיע הזמן שתתעורר ותיכנס למשחק אתה לא עושה כלום". בסיום המשחק התחושות בחדר ההלבשה כבר היו שמחות הרבה יותר למרות שחלק גדול מהשחקנים היו בטוחים שאפשר היה לנצח. את מירב המחמאות קיבלו מאיר כהן, טל חן, עבאס סואן וחיים בנון.

אולי זה קצת מפתיע, אבל גם קוליק היה מאוכזב בסיום: "אני מאוד מאוכזב מהתוצאה של המשחק. ככל שאלי גוטמן הוציא שחקנים הגנתיים אני חושב שהיינו צריכים לנצח ואני כועס על הפספוס. שלא יובן לא נכון, אני גאה בשחקנים שלי ובלחימה שלהם, אבל מבחינת כדורגל היינו צריכים לנצח. אנו קרובים לסיום המלאכה והיום אפילו טיפסנו למקום התשיעי אלא שעדיין לא הבטחנו דבר".