ליגת העל: הפועל תל אביב ובני סכנין נפרדו בתיקו 1:1

הפועל תל אביב הסתבכה במאבק על האליפות לאחר תיקו ביתי 1:1 עם בני סכנין. דה סילבה כבש לאדומים, שנשארים במקום השני, אבו-ריא איזן לאורחים. שבוע לפני משחק העונה, הפער ממכבי חיפה - 2 נקודות. צפו בתקציר המשחק

התקציר באדיבות אתר ספורט 5 (סטילס: ניר בוקסנבאום, אתר ספורט 5)

שבוע לפני משחק העונה בקרית אליעזר, מכבי חיפה קיבלה הערב (שני) בשורות מצוינות. רק 1:1 להפועל ת"א מול בני סכנין בבלומפילד, הירוקים יארחו את האדומים עם יתרון 2 נקודות בפסגה (60 מול 58). מכה לא צפויה לחלומות האליפות של הפועל.

אלי גוטמן: "נבוא לחיפה כדי לנצח". צפו בסיכום המשחק; למה גילי ורמוט לא פורץ?

נראה שבעונה הנוכחית קבוצות הצמרת בליגת העל מתעקשות להכשיל את עצמן במירוץ לאליפות. הפועל תל אביב הציגה יכולת חלשה בבלומפילד ונפרדה ב-1:1 מבני סכנין, שיצאה עם נקודה רק בזכות שער של אבו ריא, שהיה בנבדל בזמן המסירה.

חילופים התקפיים של אלי גוטמן לא הניבו יותר מדי במחצית שניה מרדימה במיוחד, שהדבר הכי מעניין בה היה זוג נעליים בצבעים לא תואמים של איברהים בסיט האורח. דוגלאס דה סילבה שוב כבש לזכות התל אביבים בנגיחה, אבו ריא איזן כעבור דקה ומכבי חיפה נותרה לבד בפסגה. במחזור הבא תגיע הפועל ת"א לקרית אליעזר למשחק העונה, ביכולת כזאת עדיף שתישאר באיזור חיוג 03.

דקתיים מהפתיחה ניסה לאלה לבחון את מאיר כהן מרחוק, אבל הכדור שלו טס החוצה. בדקה ה-11 יצאה הפועל ת"א למתפרצת, שישה שחקנים דהרו קדימה וטלקיסקי שלח כדור שטוח מ-30 מטרים במקום למסור לאחד מחבריו. 5 דקות חלפו וגיל ורמוט זרק את עצמו ברחבה, המשרוקית של אלון יפת לא השמיעה צליל.

הלחץ של הפועל ת"א נשא פרי בדקה ה-18. נאתכו הגביה כדור קרן, דוגלאס דה סילבה התרומם ונגח לרשת את ה-0:1 למארחים. דקה עברה ומהראן אבו ריא, שהיה בעמדת נבדל בעת המסירה, איזן מקרוב בעקבות הגבהה של חמד גנאים. 1:1 זריז בבלומפילד

בדקה ה-30 הגיעה עוד הגבהה לרחבת סכנין, דה סילבה נגח במקום להשאיר ללאלה והכדור טס מעל למשקוף. 5 דקות לסיום המחצית קסום ניסה להפתיע מזווית קשה באגף ימין, אניימה לא נכשל. בתוספת הזמן העביר ורמוט כדור רוחב מסוכן, מאיר כהן הציל נפלא פעמיים.

המחצית השניה נפתחה בכדורגל נרפה וחסר יצירתיות, עד שבדקה ה-62 פרץ גילי ורמוט בצורה נפלאה לרחבה, אבל כדור הרוחב שלו המשיך שמאלה והחוצה. גוטמן החליט שדרוש שינוי והכניס את בן בסט על חשבון לאלה. הרמה המשיכה לרדת ובדקה ה-80 הלך המאמן המקומי עוד צעד קדימה כשהכניס את זהבי במקום טופוזאקוב.

בדקה ה-86 הגיע עוד כדור גובה לראש של דה סילבה, אבל מאיר כהן זינק מצוין וסיפק את הצלת המשחק. יותר מזה לא הצליחו המקומיים להפיק מעצמם, תיקו בבלומפילד שבוע לפני קרב ישיר על התואר.

הפועל ת"א: וינסנט אניימה, דוגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, אלין טופוזאקוב (זהבי/80), יגאל אנטבי, אביחי ידין (לוז/62), ביבראס נאתכו, דמיטאר טלקיסקי, גיל ורמוט, מהראן לאלה (בן בסט/62), סמואל יבואה.

בני סכנין: מאיר כהן, מהראן אבו ריא, יא יא פטי, טל חן, עלי עותמאן, חיים בנון, עבאס סואן, חאלד חלאיילה (לוזון/80), חמד גנאים, אחמד קסום (מנדס/69), אובודו אוקוצ'ה (בסיט/60).

שופט: אלון יפת, איצטדיון בלומפילד ביפו.