שחקן במכבי חיפה אחרי התיקו בסכנין: "אנחנו קבוצה בינונית"

"אם אנחנו לא מבקיעים באימונים, למה שנבקיע במשחקים?", אמר שחקן במכבי חיפה אחרי ה-0:0 בסכנין. קטן לחבריו: "אל תתעסקו בהדלפות". צפו בסיכום המשחק

תומר לוי מאתר ספורט 5 מוסיף (סטילס: שרון בוקוב):

מכבי חיפה איכזבה רבתי הערב (שני) ב-0:0 מול בני סכנין בדוחא. גם אלישע לוי הודה שהקבוצה שלו לא היתה ראויה ליותר מנקודה, שהשאירה את הפועל תל אביב במקום הראשון על בסיס הפרש שערים. בעוד שבועיים (בשבוע הבא חיפה מול הכח והפועל מול סכנין) הגוטמנים יגיעו לקרית אליעזר למשחק שבהחלט עשוי לקבוע את זהות האלופה הבאה ומומלץ מאוד לירוקים להגיע עירנים הרבה יותר. מאמן חיפה נכנס בסיום המשחק לחדר ההלבשה ועודד שחקניו המדוכאים. אלון חרזי חטף מכה חזקה בברך כתוצאה מתיקול עם אוקוצ'ה והוא סובל מחתכים.

בני סכנין ומכבי חיפה נפרדו בתיקו 0:0. צפו בתקציר המשחק

"זה בהחלט מאכזב", אמר אלישע לוי בסיום, "תיקו משקף. סכנין הגיעה לכמה הזדמנויות טובות וגם אנחנו. המשחק עצמו לא היה ברמה גבוהה ולא הגיע לנו לזכות ביותר מנקודה. עם כל הרצון, יש יריב שנאבק על החיים שלו ובכל מקרה אנחנו תמיד צריכים להסתכל קדימה".

בצד השני, ערן קוליק אמר: "יש תחושה של פספוס. הגענו למצבים והיינו צריכים להכריע את המשחק. מכבי חיפה מניעה כדור יותר טוב אבל אנחנו היינו יותר מסוכנים. הקבוצה בסך הכל בכיוון הנכון".

מאיר כהן הוסיף: "מכבי חיפה פחדה מאיתנו יותר מאשר אנחנו ממנה. כבר במחצית הראשונה הרגשתי שזה לא המשחק שלהם. בתחילת המשחק אולי היינו חותמים על נקודה, אבל בסופו של דבר אפשר להרגיש מעט אכזבה. אנחנו יותר טובים מהכח עמידר ומקרית שמונה ואנחנו צריכים להישאר בליגה בזכות".

אלמונים השליכו אבנים אל עבר רכב של ערוץ 10 ביציאה מהמשחק. אין נפגעים, אך שמשות הרכב נופצו.

"מה כולם מתפלאים?"

ה-0:0 של מכבי חיפה בסכנין הפתיע אתכם? את שחקני מכבי חיפה הוא דווקא לא הפתיע, מסתבר שהכתובת הייתה על הקיר. אחד משחקני הקבוצה אמר היום (שלישי) לאתר ספורט 5: "מה כולם מתפלאים? השבוע ערכנו שני משחקי אימון פנימיים, פעמיים המשחקים האלה נגמרו ב-0:0. אם אנחנו לא מבקיעים באימונים כשאין שום לחץ, למה שנבקיע במשחקים?".

היו גם כאלה שניסו להרגיע את האווירה ולהוציא את הקבוצה לדרך חדשה. יניב קטן נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "כולם חייבים להרים את הראש, נשארו לנו עוד 4 משחקי ליגה ויש גם את הגביע. יש עדיין מצב שאנחנו זוכים בדאבל, אל תתעסקו בהדלפות, בואו נשכח מהמשחק הזה ונמשיך הלאה".

אלון חרזי אמר לאתר ספורט 5: "לא שיחקנו כדורגל טוב, לא התחבר לנו כלום. במשחקים כאלה, צריך להגיד את האמת, לפעמים טוב שלא מפסידים. צריך להמשיך הלאה ולהתכונן טוב למשחק הבא". חרזי הוסיף: "מה שעבד לאורך כל העונה צריך לעבוד גם במשחקים האחרונים, יש לנו את אותם כלים שהביאו אותנו לאן שהביאו, וברור שעם אותם כלים התפוקות צריכות להיות יותר טובות". שחקן אחר בקבוצה אמר: "זה מה שיש, אנחנו קבוצה בינונית כמו כל הליגה הזאת. פעם זה הולך יותר טוב, פעם זה הולך פחות טוב, אבל מהקבוצה הזאת אי אפשר להוציא ביצועים גדולים".

מכבי חיפה תחל את ההכנות לעונה הבאה רק כאשר תסתיים העונה הנוכחית. כבר עכשיו ברור שאנדרסון ווסט ישוחרר, את אוסיי ראנספורד, שחתם ל-5 שנים, ינסו להשאיל בקיץ. גורלו של פאנטני עדיין לא ברור למרות החוזה שיש לו גם לעונה הבאה. פיטר מסיללה אמור להישאר ולגבי ג'ון קולמה עדיין לא התקבלה החלטה סופית. הקבוצה תתחזק בבלם זר כאשר המטרה היא להשאיר את דקל קינן לעוד עונה ולהציע לו חוזה ארוך טווח. בקינן מתעניינות קבוצות מבלגיה ולא מן הנמנע שיעבור לשם.

אבירם ברוכיאן וברק יצחקי מבית"ר ירושלים שהוזכרו כמועמדים למכבי חיפה, ינסו למצות אופציות באירופה מאחר וברור להם שבחיפה הם לא יוכלו לקבל את המשכורות שהם מקבלים בבית"ר ירושלים.

למרות שיש הרבה אנשים שהיו רוצים לראות את אריק בנאדו מסיים את הקריירה במכבי חפה, הרי שהבלם שסיים את דרכו בקבוצה בצורה לא יפה יצטרך ליישר את ההדורים עם הנשיא יעקב שחר במידה וירצה לחזור, וגם אז לא בטוח שזה יקרה. רוני גפני צפוי לעזוב לקבוצה בה יקבל דקות משחק, גם עמרי אפק יצטרך לקבל החלטה האם הוא נשאר בחיפה או עוזב לקבוצה בה יוכל לשחק יותר.